tromaktiko: Νομαρχιακή Υπηρεσία Συγκοινωνιών & Μεταφορών Αγίας Παρασκευής - Κλειστό ή Καφενείο;

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Νομαρχιακή Υπηρεσία Συγκοινωνιών & Μεταφορών Αγίας Παρασκευής - Κλειστό ή Καφενείο;



 Εδώ και δύο εβδομάδες παίρνω καθημερινά τηλέφωνο στη Νομαρχιακή Υπηρεσία Συγκοινωνιών & Μεταφορών Αγίας Παρασκευής
στα τηλέφωνα 210-6081441-3 για να ρωτήσω εάν έχει βγεί το δίπλωμα μου ώστε να πάω να το πάρω και δε το σηκώνει κανείς.

Είτε θα είμαι μόνιμα στην αναμονή, είτε θα το σηκώσει κάποια κυρία και θα μου πεί "μισό λεπτό να σας συνδέσω" και πάλι θα είμαι μόνιμα στην αναμονη για ώρες.

Επειδή δουλεύω (κάποιοι μάλλον όχι στην Αγία Παρασκευή)δε θέλω να πάρω άδεια για να δώ αν έχει βγεί και να φύγω με άδεια χέρια. Και φυσικά δε μπορώ να πηγαίνω από εκεί καθημερινά να ρωτάω αν έχει βγεί το διπλωμά μου. Γιατί δουλεύω!

Μπορεί κάποιος από αυτό που θέλουμε να λέμε κράτος να μας πεί τι ακριβώς κάνουν εκεί μέσα εδώ και 2 βδομάδες και δε μπορώ να μιλήσω με κάποιον??

Επίσης όταν πήγα να δώσω τα σήματα για το δίπλωμα στο ίδιο κτίριο περίμενα με 2 ώρες καθυστέρηση κάποιον να έρθει για να μπορέσουμε να δώσουμε εξετάσεις.
Και είχα πάρει μια ώρα άδεια από τη δουλειά μου για αυτό το λόγο.
Και ρωτάω εγώ τώρα. Αν είχα καθυστερήσει εγώ δε θα με είχαν κόψει και θα μου έλεγαν ξαναπλήρωσε και ξανα έλα?

Και μετά απορούν που τρελαίνεται ο κόσμος και πάει με ρόπαλα και μολότωφ......
Δεν έφτιαξε καθόλου το Δημόσιο! Αυτό έχω να πώ! Κατά διαόλου πάμε.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!