tromaktiko: Σχετικά με την απάντηση στο: «Κάπνισμα στα καταστήματα»

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με την απάντηση στο: «Κάπνισμα στα καταστήματα»



Πρεπει να εισαι πολυ αφελής για να νομίζεις οτι το 30% των Ελληνων που ειναι μη καπνιστες θα γεμισετε τα μαγαζια.


Και επειδη εχω μαγαζι και τον σεβαστηκα τον νομο μεχρι σημερα θα σου πω οτι απο τα 70 κουβερ την ημερα επεσα στα 8 με το ζορι 10 τους τελευταίους μηνες. Ολοι περνουν τηλεφωνο για τραπεζι ρωτανε για το καπνισμα και μολις τους απαντω οτι απαγορευεται με ευχαριστουν και μου λενε μια αλλη φορα τοτε. Εχασα πελατες χρονια και καλους γιατι απλα δεν εχουν λογο να βγουν. Αν δεν το γνωριζεις η διασκεδαση ειναι για ξεδώσεις και να ξεφυγεις απο τα προβληματα σου να χαλαρωσεις λιγο και οχι να βγεις να καταπιεστεις περισσοτερο απο αν θα κατσεις σπιτι σου. Ετσι εδω και μια εβδομαδα επιτρεπω το καπνισμα και τα κουβερ εφτασαν παλι τα 50, πελατες καλοι εμφανιστηκαν παλι και ολα αυτα σε μια εβδομαδα. Αλλωστε απο την στιγμη που οι μη καπνιστες εχετε βρει τα στεκια σας που δεν καπνιζαν και πριν τον νομο δεν εχετε λογο να φωνάζετε γιατι ετσι και αλλιως αλλου δεν πατε. Με λιγα λογια αγαπητε το ιδιο λεμε, ο καθενας να εχει το μαγαζι του οπως θελει και ο πελατης επιλεγει. Δεν φταιω εγω αν οι πελατες μου ειναι καπνιστες αν ειχα μη καπνιστες πελατες σιγουρα δεν θα ειχα και λόγο να μην των σεβαστω. Απο εκει και πέρα δεν νομιζω οτι η κριση εριξε την δουλεια γιατι τον περασμενο μηνα με 8 κουβερ μεσο ορο σε σχεση με αυτον που κανω 50 δεν αλλαξε κατι προσ το καλυτερο. Αρα χαζομαρες οτι αλλο φταιει τουλαχιστον για το δικο μου μαγαζι δεν τις δεχομαι. Βρηκα τι φταιει και ευτυχως συντομα πριν βαλω λουκετο γιατι αν ακουγα εσενα οτι δεν φταιει το καπνισμα θα ειχα παει για φουντο. Τωρα και αν δεν σε εχω πελατη δεν με νοιαζει και πολυ, εγω το μαγαζι μου θελω γεματο και με τους μη καπνιστες δεν ειδα προκοπη, αρα καλυτερα καπνισμα και δουλεια παρα απαγορευση και λουκετο. Αλλωστε το 90% οσων εχουν μαγαζια και επανεφεραν τα τασακια μετα καποιο διαστημα θα σου πουν οτι η δουλεια τους ανεβηκε κατακορυφα παλι εν μέσω κρισης.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!