tromaktiko: Επιστολή μας έστειλε ο κος Βασιλειάδης (πρώην σύζυγος της κας Κοκκίνου) για το θέμα της μήνυσης που προέκυψε εις βάρος του το Σάββατο από την κα Κοκκίνου

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Επιστολή μας έστειλε ο κος Βασιλειάδης (πρώην σύζυγος της κας Κοκκίνου) για το θέμα της μήνυσης που προέκυψε εις βάρος του το Σάββατο από την κα Κοκκίνου



Ύστερα από ηλεκτρονικό δημοσίευμα, που αναρτήθηκε σε γνωστό site, από το Σάββατο 26/2/11, δέχομαι από το μεσημέρι της Κυριακής αρκετά τηλεφωνήματα από...
δημοσιογράφους σχετικά με μήνυση που υπεβλήθη εναντίον μου από την εν διαστάσει σύζυγο μου, Έλλη Κοκκίνου.

Για το θέμα αυτό πληροφορήθηκα ότι η εν λογώ μήνυση όντως υπεβλήθη, πλην όμως δεν γνωρίζω το περιεχόμενο της.

Σε κάθε περίπτωση δεν επιθυμώ να σχολιάσω το γεγονός, σεβόμενος το παιδί μου όπως πάντοτε έχω πράξει μέχρι σήμερα. Το μόνο που επισημαίνω είναι ότι η μήνυση της κα. Κοκκίνου διέρρευσε μέσα σε λίγες ώρες ενώ όλες όσες έχω υποβάλει εγώ εναντίον της , δεν είδαν ποτέ το φως της δημοσιότητας.

Σας ευχαριστώ για την στάση που έχετε κρατήσει μέχρι σήμερα, απέναντι μου και απέναντι στο παιδί μου, την οποία και εύχομαι να κρατήσετε και στο μέλλον.

Με εκτίμηση
Παναγιώτης Βασιλειάδης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!