-Στον αέρα οι συμβάσεις, δεν πληρώνει το κράτος
-Τι δηλώνει στο LamiaReport ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας
Είναι το τελευταίο "καμπανάκι" προς την πολιτεία. Δεν μπορούμε άλλο. Δεν μπορούμε να αντεπεξέλθουμε οικονομικά....
Μέχρι τώρα, παρΆ ότι απλήρωτοι για αρκετούς μήνες εκτελούμε κανονικά τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών.>>, δήλωσε μεταξύ άλλων στο LR ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας Δημήτρης Χαιρόπουλος.
Οι εκπρόσωποι των 5 ΚΤΕΛ της Στερεάς Ελλάδας (Φθιώτιδας, Βοιωτίας, Εύβοιας, Φωκίδας, Ευρυτανίας), με κοινή ανακοίνωση, κρούουν το κώδωνα και δηλώνουν ότι αδυνατούν πλέον να συνεχίσουν το έργο μεταφοράς των μαθητών, εάν δεν εξοφληθούν από το κράτος, αφού πλέον αντικειμενικά δεν θα έχουν να πληρώσουν το πετρέλαιο και το προσωπικό.
Τι λέει η ανακοίνωση
<<Τα περισσότερα ΚΤΕΛ έχουν περιέλθει σε οικτρή οικονομική κατάσταση και αυτό οφείλεται κυρίως στη μη εξόφληση των οφειλών, που προέρχονται από υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών. Το θέμα αυτό λόγω και της μεταβατικής περιόδου που διανύουμε λόγω «Καλλικράτη» (κατάργηση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, Νομαρχιακών επιτροπών κλπ) τείνει να λάβει τεράστιες κοινωνικές διαστάσεις αφού θα έχει ως αποτέλεσμα την διακοπή μεταφοράς χιλιάδων μαθητών, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Επειδή πρέπει να πληρωθεί το προσωπικό μας, τα πετρέλαια και οι άλλες λειτουργικές δαπάνες απαραίτητες για την κίνηση του στόλου των λεωφορείων, είναι αναγκαίο να εξοφληθούν άμεσα οι οφειλές του τρέχοντος σχολικού έτους για τη συνέχιση του έργου της μεταφοράς των μαθητών.
Εκθέσαμε το θέμα αυτό και στον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κο Κλέαρχο Περγαντά, κατά τη συνάντηση μας στην Λαμία την 15.02.2011, σε μια απέλπιδα προσπάθεια εξεύρεσης λύσης στο μείζον αυτό θέμα, ενημερώνοντας τον προφορικά ότι θα συνεχίσουμε το έργο της μεταφοράς των μαθητών έως το τέλος Φεβρουαρίου.
Επειδή οι οικονομικές συνθήκες είναι ως γνωστόν τραγικές και τόσο οι προαναφερόμενες ΚΤΕΛ ΑΕ όσο και οι μέτοχοι των ανωτέρω μεταφορικών εταιρειών, αδυνατούν να καλύψουν άλλο εξ ιδίων κεφαλαίων τα έξοδα κίνησης και μεταφοράς των μαθητών, ζητήματα που κατΆ επανάληψη και προς κάθε κατεύθυνση έχουν δηλοποιηθεί, είμαστε υποχρεωμένοι να γνωστοποιήσουμε ότι αν μέχρι την 6η Μαρτίου 2011 δεν έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες καταβολής των οφειλομένων, από την 7η Μαρτίου 2011 πολύ πιθανόν να βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να διακόψουμε τη μεταφορά των μαθητών στα σχολεία τους, με ότι αυτό συνεπάγεται. >>
Το LamiaReport έθεσε το ερώτημα στον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας, αν αντιλαμβάνεται το μέγεθος του κοινωνικού προβλήματος που θα δημιουργηθεί και ο κ. Χαιρόπουλος απάντησε:
<<Φυσικά και αντιλαμβανόμαστε το μέγα κοινωνικό πρόβλημα που θα δημιουργηθεί, το αναφέρουμε στο Δελτίο Τύπου, αλλά ακόμα και αυτό, το σημερινό Δελτίο τύπου των νομίμων εκπροσώπων των ΚΤΕΛ της Περιφέρειας είναι το τελευταίο «καμπανάκι» προς την πολιτεία. Δεν μπορούμε άλλο. Δεν τίθεται θέμα δεν θέλουμε ή πιέζουμε την πολιτεία. Δεν μπορούμε να αντεπεξέλθουμε οικονομικά. Μέχρι τώρα παρΆ ότι απλήρωτοι για αρκετούς μήνες εκτελούμε κανονικά τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών. Κάπου εδώ όμως τα ίδια κεφάλαια τελείωσαν. Πρέπει και εμείς να διαφυλάξουμε το προσωπικό μας, τους μετόχους μας και τις εκατοντάδες οικογένειες που εργάζονται και βγάζουν τα προς το ζην μέσα από τις εταιρείες μας.
Η Πολιτεία θα πρέπει επιτέλους να καταλάβει πως πρέπει και αυτή να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της. Δεν μπορεί οι εταιρείες να πληρώνουν στην ώρα τους φόρους, ασφαλιστικές εισφορές, διόδια και από την άλλη η πολιτεία να μη πληρώνει.
Καταλαβαίνουμε τους γονείς. Και εμείς έχουμε παιδιά που πάνε σχολείο. Αλλά πρέπει να καταλάβουν και οι γονείς πως το λεωφορείο κινείται με πετρέλαιο το οποίο έχει φτάσει στο ¤ 1,50 το λίτρο. Το λεωφορείο χρειάζεται συντήρηση. Χρειάζεται οδηγό. Όλα αυτά πρέπει να πληρωθούν τοις μετρητοίς.>>
LamiaReport.gr