tromaktiko: Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου



Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου. χρωσταω σε 8 τράπεζες έχασα την δουλεια μου και έχω σταματήσει να πληρώνω δόσεις απο τον αυγουστο! Η μοναδικές Τράπεζες που μου έστειλαν εξώδικο είναι η εμπορική και η Citibank.
Μέχρι εκεί όμως καταγγελία σύμβασης ακόμη καμία. διαταγή πληρωμής κανένας. ασφαλιστικά για το αυτοκίνητο που έχω πάρει με δόσεις τίποτα... Το στεγαστικό απλήρωτο το αυτοκίνητο απλήρωτο οι κάρτες απλήρωτες τα διόδια απληρωτα τα τέλη απληρωτα και η εφορία μου έκανε κατάσχεση στο σπίτι για 280 ευρώ. Να ναι καλα γιατί έτσι δεν μπορούν να το βγάλουν στον πλειστηριασμό άλλοι. Αλλα δεν βλέπω κινητικότητα τότε που πλήρωνα και καθυστερούσα με παιρναν και κανά τηλέφωνο τώρα στο εξάμηνο μουγκα... Συμπεράσματα δικα σας άντε και στα δικα σας... Η Ελλάδα ποτε δεν πεθαίνει μόνο για λίγο ξαποσταίνει και στην δόξα τραβά...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!