Τα διυλιστήρια, δηλαδή το Κράτος, δημιουργούν το πρόβλημα.
Τα 1000 λίτρα που φορτώνουν τα βυτία και φέρνουν το πετρέλαιο στα σπίτια μας, αναγκάζονται να φορτώσουν σε αυξημένη θερμοκρασία, και όχι στην θερμοκρασία των 15 βαθμών που πρέπει να είναι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αραιώνετε το φορτίο και ως εκ τούτου ενώ γράφει 1000 λίτρα, στην πραγματικότητα, όταν αυτό έρθει στην θερμοκρασία των 15 βαθμών να "πήξη" και βέβαια να έχει μικρότερη ποσότητα (περιεκτικότητα).
Τώρα αυτή τη διαφορά την "τρώμε" εμείς, μιας και το βυτίο δεν προλαβαίνει να κατεβάσει θερμοκρασία από τα διυλιστήρια εως την δεξαμενή μας και ενώ εμείς παραλαμβάνουμε 1000 λίτρα, την επόμενη μέρα στη δεξαμενή, εμφανίζεται μια απώλεια των 100-150 λίτρων. Και αν αυτό δεν το δεις τη επόμενη, τότε σε τέσσερις μέρες που θα έχεις κάψει και πετρέλαιο, θα δεις ξαφνικά τεράστια διαφορά.
Επίσης ο αναγνώστης που γράφει ότι " Ενώ μέχρι τις 8/1/2011 που είχαμε πετρέλαιο από πέρυσι κάψαμε σε 214 ώρες 901 λίτρα, από τις 8/1 έως τις 7/2 κάψαμε σε 191 ώρες 1533 λίτρα από το νέο πετρέλαιο. Δηλαδή σε λιγότερες ώρες κάψαμε 632 λίτρα παραπάνω." δεν πρέπει να το υπολογίζει χρονικά μόνο αλλά και με βάση την θερμοκρασία. Φέτος είχαμε έναν από τους πιο κρύους χειμώνες, οπότε ο καυστήρας δούλευε συνέχεια. Αλλη η κατανάλωση αν ο καυστήρας πιάνει την θερμοκρασία και σταματάει, άλλη η κατανάλωση αν δουλεύει συνέχεια.
Ένας διαχειριστής.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ