tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ '' Για την Αστυνομια συνεχεια...''

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ '' Για την Αστυνομια συνεχεια...''



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΣΕ ΕΧΕΙ ΔΕΙΡΕΙ ΠΟΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ (''ΜΠΑΤΣΟΣ'' ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ...) ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΟΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΥΤΗ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ...!!ΑΛΛΑ ΛΕΣ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ...
ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΑΥΤΟΝ-ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ??ΕΑΝ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ...ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ??ΓΙΑΤΙ Π! .Χ. ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΣΟΥ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ??ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ...ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ...ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ (''ΜΠΑΤΣΟΥΣ'' ΓΙΑ ΣΕΝΑ)....ΓΙΑΤΙ 100% ΜΠΑΤΣΑ ΑΠΟ ''ΜΠΑΤΣΟ'' ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ....ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ?!ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙΣ?...ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ!!ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ-ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ....ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΟΥΤΕ ΕΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ....ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ??ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ Τ! ΟΥΣ....ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ  ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ....ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ?ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....ΟΥΤΩΣΟΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 300 ΓΑΪΔΑΡΟΥΣ!!ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΟΣΟΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ???ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ...ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!

Αναγνώστης

----------------



ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_7731.html

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΙΣ/ΤΕ
ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΡΦΑ..ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ,ΔΙΟΡΓΑΝΟΝΟΥΝ ,ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΑΞΙΟΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΝ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΑΣ ΚΑΘΗΣΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ..ΕΙΜΑΙ 46 ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ.ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΙ Η ΕΓΩ...ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ Κ ΔΙΑΦΙΛΑΞΤΕ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ,ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ..

ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΑΜΑΥΡΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ , ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΓΚΩΔΗ ΠΟΡΕΙΑ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΙΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΑΜΟΛΗΣΟΥΝ ΚΟΤΣΑΝΕΣ..

Αναγνώστης

---------------------

-------------------

Ρε καημένε Έλληνα πότε θα καταλάβεις τι ακριβώς γίνεται και θα σταματήσεις να ψάχνεις αποδιοπομπαίους τράγους; Διαβάζω έναν φίλο να γράφει πως θα είμαστε με τους αστυνομικούς, μόνο όταν γυρίσουν την πλάτη τους στην Βουλή. Σε ποια Βουλή φίλε; Στην Βουλή που εσύ ψήφισες; Οι αστυνομικοί αν το κάνουν αυτό θα χάσουν την δουλειά τους, το σκέφτηκε αυτό κανείς; Αν γίνει αυτό θα κάνετε μετά μια πορεία για τους αστυνομικούς που χάσαν την δουλειά τουÏ! ‚; Τι ωραία που τα λέτε εκ του ασφαλούς. Αν γίνει αυτό που λέτε θα πάνε για παράβαση καθήκοντος. Πόσοι από εσάς θα κατεβαίναν σε πορεία ή θα κάναν κάτι, αν ξέραν 100% ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Να σας πω εγώ κανείς σας. Το ζητάτε όμως από τους αστυνομικούς. Λέει ένας πως πρώτοι αυτοί ρίξαν δακρυγόνα. Θα μας τρελάνετε ρε παιδιά; Σε ποιους τα ρίξαν. Αφού μέσα στους διαδηλωτές ήταν οι γονείς, οι γυναίκες, τα παιδιά και γενικά συγγενείς και φίλοι αστυνομικών. Παιδιά δικά σας είμαστε εμείς οι ασυνομικοί, όχι παιδιά των βουλευτών. Απομονώστε επιτέλους αυτούς του διακόσιους προβοκά! τορε ς που μπλέκονται μέσα στις πορείες σας και θα δείτε τότε πως κανείς δεν πρόκειται να σας πειράξει από τους αστυνομικούς. Εχθροί δικοί μας, δικοί σας και γενικά της Δημοκρατίας που γεννήθηκε στην Ελλάδα μας είναι μόνο οι κύριοι της Βουλής, οι εργατοπατέρες μας και οι κουκουλοφόροι. Ξυπνήστε και δείτε το ξεκάθαρα. Αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Στην οικογένεια σας ή στην παρέα σας όλο και κάποιος αστυνομικός θα υπάρχει. Καθήστε και συζητήστε μαζί του και θα σας πει πάνω κάτω αυτά που λέω και εγώ.

Aναγνώστης

-----------------------

Για ποια υποκρισία ρε πιόνι του συστήματος λες?
Νομίζεις ότι κάποιος γίνεται αστυνομικός επειδή θέλει να ασκήσει εξουσία?
Είμαι και εγώ που λες Αστυνομικος..Κατάγομαι από Πατρα και δουλευα εκει σε 2 εργοστάσια....στην Pirelli και όταν έκλεισε πήγα στον Λαδόπουλο...Εβλεπα ότι κ αυτο το εργοστασιο θα κλείσει (οπως και εγινε,οπως και με την Πειραικη Πατραικη και πολλα αλλα)και επειδη δεν μου περρισευε χρονος και ο πατερας μου ηταν πολυ φτωχος να με ταίζει για να το παιζω επαναστατης σαν και εσενα αφενος και αφετερου επειδη ειχα φιλοτιμο και δεν μπορουσα να διανοηθω 22 χρονων γομαρι να με θρεφει ο πατερας μου,αποφασισα να μπω στην Αστυνομία...Μηπως θέλεις να μάθεις για ποσο καιρο έκανα δευτερη δουλεια,γιατι σαν επαρχιώτης νοικιασα αμεσως σπιτι στην αθηνα (εννοειται  υπογειο)και με τις 85.000 δραχμες το 1988 δεν περρισευαε σάλιο?
Και νομίζεις ότι εμεις υπηρετουμε όλους αυτους που αναφερεις?Εισαι πολυ βαθια νυχτωμενος ερμε μου...Δεν ψηφιζω κανενα πουστη απο αυτους και εχω μαθει στην ζωη μου πως αν δεν δουλεψεις κανενας δεν σου δινει τιποτα...Δεν χρωσταω σε κανεναν(παρα μονο στους γονεις μου) και δεν θελω καμμια χαρη απο το κολοσυστημα σου.Εσυ βρε πιονι σε ποια οργανωση ανηκεις?Ποιο κομμα υποστηριζεις?Ποια ομοδα εισαι?
Και οσο για τα ψυχολογικα προβληματα που λες και για εξουσια,ξερεις ποσα ανθρωπακια και ποσοι καραγκιοζηδες σαν και εσενα οταν πηγαινα να τους ελενξψ μου ελεγαν το περιφημο ...ξερεις ποιος ειμαι εγω?Θα σε κανονισω ,θα σε μεταθεσω και γενικα θα μας κανει τα τρια δυο......δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι εννοω,γιατι μαλλον τα τρια πρεπει να στα εχουν κοψει απο καιρο εσενα...Και νε βρε καραγκιοζακο...για 1000 ευρω κινδυνευουμε γιατι δεν γεννηθηκαμε απο πλουσιους γονεις και ουτε δεχομαστε να μας συντηρουν οι γονεις μας με την συνταξη που παιρνουν(580 ευρω ο πατερας μου)Κοιτα στον καθρεπτη σου να δεις μπας και εχεις εσυ αυτα τα προβληματα....και περαστικα...

Αναγνώστης

------------------------


Ένα σίγουρο συμπέρασμα για τις πορείες.

Όλοι ξέρουμε πια ότι η αστυνομία δεν πιάνει, χροοοοονια τώρα, τους μπαχαλακιδες-μολοφοκάκιδες είτε γιατί δεν μπορεί (άρα είναι άχρηστοι), είτε γιατί δεν θέλει (γιατί τους βολεύει), είτε γιατί δεν την αφήνουν (γιατί βολεύει τους πολιτικούς), και με δικές τους μαρτυρίες http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_4350.html ,αν είναι δικές τους ,το επιβεβαιώνουν, αν και στ’ αλήθεια δεν περιμένουμε από κανέναν να μας το επιβεβαιώσει γιατί το ζούμε δεκαετίες τώρα. Άραγε ποιος είναι ο ρόλος τους στις πορείες? Στις Κερατέες? Στα Εξάρχεια?


Αν εκπαιδευμένοι αστυνομικοί, φύλακες της τάξης, χτυπάνε διαδηλωτές (με χημικά, με μηχανές, με γκλοπ και με κρότου λάμψης και δακρυγόνα στο σώμα!) και αφήνουν τους μπαχαλάκιδες να αλωνίζουν, εγώ που είμαι διαδηλωτής πώς να τους χαρακτηρίσω. Το λιγότερο σαν όργανα του διεφθαρμένου συστήματος για το οποίο διαμαρτύρομαι, σωστά? Τι με νοιάζει λοιπόν αν είναι μεροκαματιάριδες? Τι με νοιάζει αν οι μπαχαλάκιδες τους καίνε? Είναι ρόλος μου να με νοιάζει? Η μήπως είναι ρόλος μου να πιάσω εγώ τους κακούς μολοτοφάκιδες? Πιάσε κύριε αστυνομικέ αυτούς που σε καίνε, σε χτυπάνε και δεν σε σέβονται και άσε τους άλλους που δημοκρατικά και ειρηνικά βγαίνουν και διαδηλώνουν ΗΣΥΧΟΥΣ.

Το ασφαλές συμπέρασμα είναι «ότι έσπειρες θα θερίσεις κύριε αστυνομικέ, ΜΑΤατζή, ΔΙΑΣτζη». Η δουλειά που επέλεξες προϋποθέτει να κάνεις σωστά την δουλειά σου, και αν δεν την κάνεις τότε κινδυνεύει και η ζωή σου. Η διαφύλαξη της τάξης προϋποθέτει μέχρι και θυσία της ζωής σου. Το ήξερες πριν καταταχθείς, το ήθελες κιόλας. Οπότε, έχεις την επιλογή να παραιτηθείς αν δεν σε αφήνουν να κάνεις σωστά την δουλειά σου και άρα κινδυνεύει η ζωή σου, είτε να βγεις και να μιλήσεις ανοιχτά για να φύγουν οι όποιοι θέτουν την ζωή σου σε κίνδυνο.

Εσύ όμως κύριε Αστυνομικέ δεν κάνεις τίποτα από όλα αυτά άρα σταμάτα να μας πρήζεις για το πόσο καλός είσαι και πως είσαι σαν εμάς, μεροκαματιάρης και φιλήσυχος που θέλει να πάει νωρίς στο σπίτι του. Εγώ για τις εντολές που μου δίνουν και δεν συμφωνώ, βγαίνω και το φωνάζω και εσύ βγαίνεις και με βαράς, με πνίγεις στα χημικά και εγώ θες να σε λυπάμαι……. Λυπάμαι αλλά όχι κύριε όργανε! Να πεθάνεις και να καείς και εσύ και ο μπαχαλάκιας-μολοτοφάκιας. Άχρηστοι είστε και οι δύο!

Εμένα δεν θα με σταματήσεις από το να ξαναβγώ να φωνάξω, όσο άδικο ξύλο και να φάω, όσο και αν κινδυνεύει η ζωή μου επειδή δεν με προστατεύεις. Ξέρω πως εσύ ή οι από πάνω σου με βαράτε για να κάτσω στον καναπέ μου, ξέρω ότι οι μπαχαλάκιδες παιδία σου, αλλά εγώ θα είμαι πάλι εκεί να φωνάζω και να σας βλέπω να καίγεστε αμφότεροι.
Αναγνώστης

------------------

Αρκεί να δείς την εικόνα κάποιου να βάζει φωτιά σε μολότωφ και φωνάζοντας συνθήματα χούλιγκαν να την πετάει για να βγάλεις συμπέρασμα άν είναι ηλίθιος.
Αρα γε αυτά τα κολπάκια περνάνε αλλού στην γειτονιά ή παραπέρα σε αμερική-ευρώπη ασία;
Ή βρίσκουμε και τα κάνουμε γιατί προστατευόμαστε από συνδέσμους παε ή ακόμα από κοπροκαθηγητές πανεπιστημίου που σας κανακεύουν.


Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!