tromaktiko: Διαμαρτυρία για μεροληψία σε μερίδες ξενοδόχων

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Διαμαρτυρία για μεροληψία σε μερίδες ξενοδόχων



Είμαι ιδιοκτήτης ενός ξενώνα στα ορεινά της Αρκαδίας. Επέλεξα να μείνω στον τόπο μου και να δουλέψω στη επαρχία, την εποχή που πολλοί ψάχνουν την τύχη τους στη πόλη ή εκτός συνόρων (πέρασε η εποχή που διορίζονταν όλοι αβέρτα).
Παλεύω όπως και πολλοί ακόμα στη θέση μου όλη τη χειμερινή περίοδο (ζεστή και φέτος), περιμένοντας και κάποια από τις πολυσυζητημένες επενδύσεις στη βαριά βιομηχανία μας, τον Τουρισμό. Ο χειμώνας πέρασε και σε λίγο μπαίνει η Άνοιξη. Τώρα λοιπόν αλλάζει ο γραμματέας του ΕΟΤ,και διοχετεύονται όλες τις δυνάμεις μας και πάλι για τον τουρισμό από εξωτερικό.
Με άλλα λόγια αφήνουμε και πάλι τα χειμερινά καταλύματα να παλεύουν με τους Ελληνες τουρίστες (με τους συμπατριώτες μας είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, έχω κάνει άπειρες προσφορές μέσω Hotelicious και Booking), αλλά δίνουμε για μια ακόμα φορά όλη μας την ενέργεια για τους ξένους τουρίστες το καλοκαίρι.
Κύριε Γερουλάνε δεν γίνεται να τους στέλνουμε όλους Μύκονο και Σαντορίνη (με το συμπάθιο για τους συναδέλφους). Το κράτος πρέπει να διοχετεύει διαφήμιση και στον χειμερινό Τουρισμό (επαναλαμβάνω,οι συμπατριώτες μας τουρίστες είναι αυτοί που μας σώζουν, αλλά από μόνοι τους είναι λίγοι!).
Τώρα μαθαίνω ότι αναδιοργανώνονται τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, αλλά και θα λειτουργήσει μοντέρνο γραφείο στον πεζόδρομο Διονυσίου Αεροπαγίτου, απέναντι απ'το μουσείο της Ακρόπολης. Να πούμε καλό καλοκαίρι ;;;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!