θέλαμε να αγοράσουμε και επειδή ήταν μία μεγάλη παραγγελια , θελήσαμε πρώτα να βεβαιωθούμε εάν υπήρχε διαθέσιμη η υπηρεσία παράδοσης και σε περίπου πόση ώρα θα ερχόταν αφού κάναμε πρώτα τα ψώνια μας και τα παραδίδαμε στο ταμείο .Πάντα πηγαίνουμε στο γκισέ για να ρωτήσουμε και εκεί υπάρχει κάποιο άτομο όπου μας ενημερώνει σχετικά . Ρωτήσαμε μία συγκεκριμμένη κυρία που βρισκόταν εκεί με την εξής ερώτηση ,σε πόση ώρα μετά από την αγορά των προιόντων θα είχαμε τα πράγματα στο χώρο μας . Τι θέλαμε και κάναμε τέτοια ερώτηση η κυρία άρχισε να μας λέει , ψωνίστε καλύτερα και μετά το συζητάμε , δεν ξέρω ακόμη τα δρομολόγια τα απογευματινά , τέτοια ώρα είναι δύσκολα , θα δούμε αφού έχετε τελειώσει . Μας έκανε εντύπωση ο άσχημος τρόπος και η άσχημη συμπεριφορά και μας έκανε να ντραπούμε μπροστά στον κόσμο χωρίς λόγο και αφορμή . Θα μπορούσε με ήρεμο τρόπο να μας πεί ότι η υπηρεσία διανομής είχε δουλειά και να περιμένουμε ,ή δυστυχώς δεν μπορούμε σήμερα πάρτε τα ευπαθή προιόντα μόνοι σας και τα υπόλοιπα θα σας τα φέρουμε αύριο. Φύγαμε χωρίς να πούμε ούτε να πάρουμε τίποτε , όμως αυτό για το οποίο μετανοιώσαμε ήταν που δεν προσφύγαμε στον Διευθυντή του καταστήματος να αναφέρουμε το γεγονός . Λάθος μας . Δεν θα ξεχάσουμε την κυρία Ηλία που μας χάρισε ένα ωραίο απόγευμα και δεν σεβάστηκε ούτε τα χρόνια μας . Ποτέ μα ποτέ δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα τόσα χρόνια , ο κόσμος του καταστήματος είναι πρόσχαρος και υπομονετικός και πάντα μας εξυπηρετεί . ίσως ήταν μία δύσκολη μέρα για κάποιους και την πληρώσαμε εγώ και ο σύζυγος μου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ