"Τα διόδια υπάρχουν σε όλες τις χώρες εκτός απο την Ρουάντα" είπε ένα φίλος.
Είναι όντως έτσι;
Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσης αποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο από το επίσημο site της ΕΕ:
Υπάρχουν οδικά διόδια σε αρκετές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία.
Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένες χώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία) γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος (σαν τα δικά μας τέλη κυκλοφορίας) που πρέπει να τοποθετείται σε εμφανές σημείο του οχήματος. http://europa.eu/travel/index_el.htm
Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:
Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουν διόδια στη Ρωσια.
Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει το αυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα , οπως τα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιων επιπροσθετα.
Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ .
Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.
(Στην Ελλάδα με τόσα που έχουμε πληρώσει η απόσβεση έχει γίνει εδώ και 30 χρόνια χωρίς όμως να έχουμε ακόμη δρόμους!)
Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξη ασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικό χαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους "υπηκόους" του.
Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο , δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.
Είναι όντως έτσι;
Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσης αποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο από το επίσημο site της ΕΕ:
Υπάρχουν οδικά διόδια σε αρκετές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία.
Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένες χώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία) γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος (σαν τα δικά μας τέλη κυκλοφορίας) που πρέπει να τοποθετείται σε εμφανές σημείο του οχήματος. http://europa.eu/travel/index_el.htm
Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:
Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουν διόδια στη Ρωσια.
Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει το αυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα , οπως τα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιων επιπροσθετα.
Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ .
Η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα οπου πληρωνουμε και υπερογκα τελη κυκλοφοριας και υπερογκα διοδια, ενώ στις υπολοιπες χωρες όπου υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας δεν υπάρχουν διόδια και το αντίστροφο, εάν υπάρχουν διόδια , δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας!
Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.
(Στην Ελλάδα με τόσα που έχουμε πληρώσει η απόσβεση έχει γίνει εδώ και 30 χρόνια χωρίς όμως να έχουμε ακόμη δρόμους!)
Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξη ασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικό χαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους "υπηκόους" του.
Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο , δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.