tromaktiko: Για τα θρησκευτικά

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Για τα θρησκευτικά



Ποιός είναι καλός Χριστιανός; Αυτός που αναβεί το καντήλι; Ξέρετε εσείς πώς φέρομαι; Αν βοηθάω ή όχι κάποιον όταν το χρειάζεται; Αν πιστεύω κι αν προσεύχομαι; Αν μετανοώ όταν σφάλω και ζητάω συγχώρεση; Πώς κρίνουν μερικοί μέσα από την ημιμάθεια και την κοντοφθαλμοσύνη τους το αν απαρνήθηκα το Χριστό και άλλες τόσες μπούρδες που ειπώθηκαν ακόμη; Εχω δει εγώ Χριστιανούς να ανάβουν τα καντήλια και μετά να απατάνε τις γυναίκες τους, ν! α χαρτοπαίζουν, να εξαπατούν, να κλέβουν ό,τι μπορούν από τις δουλειές τους. Η γνώμη μου είναι πως ένας Χριστιανός, ένας Βουδιστής, ένας Μουσουλμάνος ένας πιστός οποιασδήποτε θρησκείας τέλος πάντων είναι καλός άνθρωπος όταν ξέρει να σέβεται και να διαφυλάττει τις αξίες και τα ιδανικά που ουδέποτε κανένα καντήλι δεν εφασφαλίζει ότι κάποιος τα τηρεί. Οι γνώμη μου πιστεύω έγινε σαφής και στις προηγούμενες αναρτήσεις, τώρα γιατί επιμένετε μερικοί και μερικές εδώ μέσα να λέτε σαχλαμάρες δεν νομίζω να το καταλάβω ποτέ. Όσο για τα λανθάνοντα ! μηνύματα που υπενίσσεστε ότι ξεπροβάλλουν μέσα από το κείμενό μου... τι ακριβώς υπονοώ λοιπόν; Τόσα και τόσα μου καταλόγισατε, πείτε άλλη μια σαχλαμάρα να γαλάσω και λίγο τουλάχιστον. Τέλος για κάποιον ακατανόητο λόγο θεωρήσατε ότι είμαι μάνα (;) οπότε να σας ξεκαθαρίσω ότι είμαι 22 χρονών, δεν σκοπεύω σύντομα να γίνω μάνα και δεν θέλω να ακούσω τη γνώμη σας για το αν πρέπει να γίνω καθώς δεν σκοπεύω να μάθω στο παιδί μου την θρησκεία μου. Πιστεύω πως πιο σημαντικό είναι να του μάθω αυτά που πρεσβεύει η θρησκεία μου (αγάπη, σεβασμό, δικαιοσύνη, ισότητα) και αν κρίνει μεγαλώνοντας ό! τι του αρέσει και σαν θρησκεία θα φροντίσω προσωπικά του βρω καλύτερο τον πνευματικό να του εξηγήσει ό,τι ζητήσει. Πολλά είπα, δεν θα πάψετε μερικοί προφανώς να τα βλέπετε όλα ασπρόμαυρα επομένως άδικα σπαταλάω χρόνο και χαλάω την ηρεμία μου. Καλή σας ημέρα και αντίο από μένα.
Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!