tromaktiko: περί Λαζόπουλου και εγώ ...

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

περί Λαζόπουλου και εγώ ...



Mια κουβέντα έχω να γράψω και εγώ για τον πετυχημένο αυτόν επαγγελματία που ήθελα από καιρό και μου ξύπνησε με τις τελευταίες αναρτήσεις που διάβασα... Δεν με απασχολεί πόσα παίρνει ή πόσα δεν παίρνει αν και φυσικά είναι δύσκολο να δεχτώ την παρηγοριά του στη φτώχια μου και τον καθημερινό μου αγώνα, όταν ο παρηγορητής μου αμοίβεται με τέτοια ποσά! Επίσης πολλά από τα πολιτικά ξεσκεπάσματα που λέει απορώ γιατί δεν τα ακούω από τους δημοσιογράφους αλλά από έναν γελωτοποιό, θεωρώ ότι κάτι ύποπτο γίνεται. Όμως ήθελα από καιρό να αναφερθώ σε ένα άλλο ζήτημα για το οποίο ντρέπομαι όσες φορές παρακολούθησα την εκπομπή του. Πολλές φορές αναφέρει και ο ίδιος την ανάγκη να μεταδώσουμε στους νέους το φως και την ελπίδα, τα ιδανικά και τις αξίες γιατί μόνο έτσι θα πάμε μπροστά και παίρνει εκείνο το ύφος το συγκινημένο, (είναι ηθοποιάρα) που μου προκαλεί και εμένα συγκίνηση, συνδυασμένο με την κατάλληλη πτώση του τόνου της φωνής και την μουσική υπόκρουση ... ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ... μας λέει τα ανέκδοτα για το πως η μια ήθελε να ξενοπηδήξει και ο άλλος ήθελε να ξενοπηδήξει και κουνώντας το σώμα του κάνει άσεμνες χειρονομίες δείχνοντας πολλές φορές τα γεννητικά του όργανα. Άναυδος για την υποκρισία και την αθλιότητα αυτή παρατηρώ στο ακροατήριο 8χρονα και 10χρονα να ψυχ-αγωγούνται, να γελάνε και να χειροκροτούν μαζί με τις αξιότιμες "μανάδες" τους! Δεν ξέρω...ίσως είμαι εγώ ανώμαλος και υποκριτής που το θεωρώ ντροπή όλο αυτό το σκηνικό. Το ξέρω ότι δεν ζούμε σε κοινωνία αγγέλων και υπάρχουν και πολλοί που δεν έχουν ιερό και όσιο. Γιατί για εμένα όμως φως, αξιοπρέπεια, συνέπεια λόγων και έργων, ήθος κλπ δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που πρεσβέυει ο εν λόγω διασκεδαστής ή γελωτοποιός και όχι καλλιτέχνης και πολύ περισσότερο ΜΗ ΗΘΟ-ΠΟΙΟΣ!!! ΑΝΗΘΙΚΟ-ΠΟΙΟΣ νομίζω πρέπει να ταιριάζει καλύτερα και στη δικιά του αλλά και στην περίπτωση πολλών άλλων ... αστέρων (έλεος με αυτή τη λέξη πια, έγινε σύμβολο ηλιθιότητας) της ηλίθιας τηλεόρασης! Τον παρακαλώ λοιπόν, για χάρη των νέων παιδιών, όσων δεν γνωρίζουν ακόμα τη λέξη ήθος και την ακούνε από τα χείλη του, να μην χρησιμοποιεί λέξεις όπως αυτή γιατί ξεφτιλίζει την χρησιμότητα και την έννοιά της και ας περιοριστεί να προσπαθεί να μας κάνει να γελάμε, αν μπορεί, χωρίς τα ελεεινά σαρκικού τύπου αστεία του.

Υ.Γ.1 Τα παραπάνω ισχύουν για όλον τον καλλι(!!!)τεχνικό κόσμο!
Υ.Γ.2 Τα παραπάνω ισχύουν στον υπερθετικό βαθμό και για την κόρη της κ.Διγενή. Πρόσφατα διάβασα και τα κατορθώματά της. Όχι άλλο τέτοιο καλλιτεχνικό φως στον κακόμοιρο τον Έλληνα! Μας έχετε τυφλώσει...Πονάνε τα μάτια της ψυχής μας από το πολύ φως σας κ. καλλιτέχνες! Έλεος

Ένας συνηθισμένος κριτικός τέχνης!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!