tromaktiko: Φαρμακεία...φάρμακα

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Φαρμακεία...φάρμακα



Γεια σας. Την προηγουμενη εβδομαδα η φαρμακοποιος μου ειπε οτι Παρασκευη -Δευτερα θα ειναι κλειστα λογω της απεργιας Τριτη δηλαδη ανοιχτα! Αμ δε...
!!Προεκυψε ξαφνικο ταξιδι για γερμανια ,πρεπει να παρω φαρμακα μαζι μου.Αρχιζω το ψαξιμο λοιπον για ινσουλινη,συνταγη οκ δεν θελω απο το ικα ,θα πληρωσω και μετα βλεπω.Ολα τα φαρμακεια Θεσ/νικη μου λεγαν δεν εχω.παω στην παναγια, μου λεν στο ικα [για συνταγη οχι για ινσουλινη]Μα εγω θελω ινσουλινη!! Παω στο Αγ. Παυλος στο φοινικα και[εχουν προμηθεια?] θελουν να μου κανουν εισαγωγη να κατεβει το ζαχαρο ειχα 340 εκεινη τη στιγμη οχι 80-120 η εστω 200!! Θελω εστω δανεικη λιγη ινσουλινη -οχι λεξοτανηλ-για το ταξιδι .ΟΧΙ μπες να στο κατεβασουμε [ειχε εφημερια] Στη Γερμανια πως θα κατεβει αν δεν εχω μαζι μου?Ειμαι τωρα Φρανκφουρτη μετραω ζαχαρο και εχω 322 αλλα ινσουλινη??? Η πρεπει να παω νοσοκομειο ,πρωι μεσημερι βραδι η να τα φτυσω. Δεν πειραζει Σαββατο αν γυρισω θα παρω ΑΝ ληξει η απεργια , υπαρχει και αλλος τροπος!! Παω σε νοσοκομειο εδω ,πληρωνει το ΙΚΑ κανω εισαγωγη και οταν ληξει η απεργια γυριζω. Το ΙΚΑ ναναι καλα!!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!