tromaktiko: ΑΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ Απαράδεκτη απόφαση της ΕΘΕΛ

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

ΑΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ Απαράδεκτη απόφαση της ΕΘΕΛ



Δεν με νοιαζει αγαπητε μου ποιος φταιει!!
Δεν με αφορουν οι αποφασεις της διοικησης σας!!!
Με νοιαζει που ειμαι εργαζομενος στην Ελλαδα του 2011... και δεν μπορω να κανω χρηση των κατα τα αλλα μμε τα οποια ομως προεισπραξαν την αμοιβη, πες μου τωρα εχω λογω εγω και εκατομμυρια εργαζομενων σε αυτη την πολη να ξαναβγαλουμε καρτα για να εισαστε εσεις τα λαμογια και η διοικηση σας βολεμενοι και ταχα μου εξεγερμενοι????????
Θα φατε πολυ ξυλο  αγαπητε και δεν θα εχεται που να κρυφτειτε, πιστεψε με παιζετε με τα νευρα των εργαζομενων!!!!!!!!!
Γιατι βρε λαμογια δεν πατε με τα λεοφωρεια σας να κλεισετε την βουλη???
Πιστεψε με τοτε θα ειχατε και την συμπαρασταση του λαου!!

Αναγνωστης αγανακτισμενος απο τα ΜΜΜ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!