tromaktiko: Σχετικά με: "Ούτε πεθαμένος δεν γλιτώνεις απο την γραφειοκρατία"

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με: "Ούτε πεθαμένος δεν γλιτώνεις απο την γραφειοκρατία"



Σχετικά με την ανάρτηση σας "Ούτε Πεθαμένος δεν γλυτώνεις απο την Γραφειοκρατία" θα ήθελα να μοιραστώ και μια δική μου εμπειρία.
Πριν 3 χρόνια αγόρασα ένα διαμέρισμα κι επισκέφτηκα τον ΟΤΕ στο Παγκράτι για να κάνω αλλαγή στα στοιχεία της γραμμής ώστε είτε να περαστεί στο όνομα μου το νούμερο είτε να γίνει νέα εγκατάσταση εφόσον καταργηθεί το προηγούμενο αν δεν γινόταν αλλαγή στο όνομα του λογαριασμού. Σημείωση, η προηγούμενη ιδιοκτήτρια του είχε πεθάνει κανα χρόνο πριν την αγορά κι εγώ το αγόρασα από τη νόμιμη κληρονόμο. Μου απάντησαν από τον ΟΤΕ ότι για να γίνει αλλαγή των στοιχείων θα πρέπει να στείλουν μια αίτηση - επιστολή στη θανούσα που θα την ενημέρωνε για την αλλαγή των στοιχείων στη γραμμή κι ότι αν δεν απαντήσει μέσα σε 1 μήνα τότε θα γίνει η αλλαγή! Έμεινα κάγκελο από αυτό που άκουσα, είπα στην υπάλληλο ότι έχω χαρτί που πιστοποιεί το θάνατο της προηγούμενης ιδιοκτήτριας οποτε είναι αδύνατον να απαντήσει στην επιστολή εκτός κι αν τα ΕΛΤΑ έχουν κονέ με τον Παράδεισο και δεν το έχουμε μάθει ακόμα.. . να μην πολυλογώ η υπάλληλος έστειλε την επιστολή, τώρα αν της απάντησε η πεθαμένη τότε ΜΠΡΑΒΟ στους ταχυδρόμους και στα ΕΛΤΑ για τις υπηρεσίες που παρέχουν... προσωπικά πήγα στην Forthnet κι έκανα τη δουλειά μου μια χαρα!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!