(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_9100.html )
Ζητάμε ειλικρινά συγνώμη από την πελάτισσα μας για οποιαδήποτε ταλαιπωρία έχουμε άθελα μας προκαλέσει. Η διαδικασία αλλαγής των στοιχείων των πελατών μας είναι απλή και πραγματοποιείται στο κατάστημα που έγινε η αγορά ή ο διακανονισμός. Πιθανότατα στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε κάποιο λάθος από την πλευρά του καταστήματος μας. Προκειμένου να μην ταλαιπωρήσουμε εκ νέου την πελάτισσα μας και αναγνώστριά σας θα θέλαμε να την παρακαλέσουμε να μας καλέσει στον αριθμό 2102891099 ώστε να αναλάβουμε κεντρικά την αλλαγή των στοιχείων της. Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη δημοσίευση της απάντησης μας.
Με εκτίμηση,
Ομάδα Marketing Κωτσόβολος