Το markos.tv παρακολουθεί την επίδραση της οικονομικής κρίσης στη νύχτα: Οι ιδιοκτήτες των νυχτερινών κέντρων προσπαθούν με κάθε τρόπο να προσελκύσουν όσο περισσότερο κόσμο μπορούν και δεν διστάζουν να ρίξουν τις τιμές κατακόρυφα...
Ο "πόλεμος των προσφορών" φαίνεται πως αποδίσει καρπούς με τις άδειες θέσεις να είναι πλέον ελάχιστες. Για παράδειγμα - το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας - μπορείτε να απολαύσετε ένα από τα πιο επιτυχημένα σχήματα της σεζόν, όπως είναι Δημήτρης Μητροπάνος - Πέγκυ Ζήνα, με μόλις 120 ευρώ τα 4 άτομα. Με ακόμη λιγότερα χρήματα μπορείτε να διασκεδάσετε στην Δέσποινα Βανδή και στον Πάνο Καλλίδη, οι οποίοι έβαλαν το μπουκάλι στα 100 ευρώ για τα 4 άτομα.
Κάλλιο αργά παρά ποτέ...
Ο "πόλεμος των προσφορών" φαίνεται πως αποδίσει καρπούς με τις άδειες θέσεις να είναι πλέον ελάχιστες. Για παράδειγμα - το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας - μπορείτε να απολαύσετε ένα από τα πιο επιτυχημένα σχήματα της σεζόν, όπως είναι Δημήτρης Μητροπάνος - Πέγκυ Ζήνα, με μόλις 120 ευρώ τα 4 άτομα. Με ακόμη λιγότερα χρήματα μπορείτε να διασκεδάσετε στην Δέσποινα Βανδή και στον Πάνο Καλλίδη, οι οποίοι έβαλαν το μπουκάλι στα 100 ευρώ για τα 4 άτομα.
Κάλλιο αργά παρά ποτέ...