tromaktiko: Για το επεισόδιο της αντιπαράθεσης των κυνηγών με τη γυναίκα

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Για το επεισόδιο της αντιπαράθεσης των κυνηγών με τη γυναίκα



Δεν θα ασχοληθω με το ποιος ειχε δικιο,οι κυνηγοι ή η κυρια. Σε αυτο ειμαι εντελως ασχετος.
Αλλα θα πω για τη συμπεριφορα της κυριας η οποια τραβηξε βιντεο χωρις τη συγκαταθεση των "πρωταγωνιστων"κ το δημοσιευσε κιολας!Αυτο ειναι αδικημα μηπως?Και δευτερον μπειτε στη θεση των κυνηγων,να εχεις μια κυρια απεναντι σου που σε καταγραφει και σου θιγει και τον ανδρισμο σου.Οσοι ειστε αντρες θα καταλαβετε...Τραμπούκος ειναι αυτη η κυρια και οχι οι κυνηγοι που εκμεταλλευοντας το φυλο της προκαλει(τραμπουκιζει??) ξεροντας οτι οποια αντιδραση των κυνηγων θα ηταν προς οφελος της δηλαδη "ειμαι μια γυναικουλα ανημπορη και μου την πεσανε 3 κακοι αντρες...".τραμπουκος εισαι κυρια μου και εσυ και αυτος που σε άλλη αναρτηση εβγαλε στη φορα στοιχεια του αμαξιου κ του ιδιοκτητη. Υ.Γ. 1.Σιχαινομαι το κυνηγι και δεν παιρνω το μερος των κυνηγων ως προς αυτο που κανουν αλλα ως κριτης της διαμαχης που ειχαν με την κυρια.
Υ.Γ. 2.Εσυ φιλε μου που εστειλες τα στοιχεια που ανεβηκαν νιωθεις περηφανος που συμβαλλεις και εσυ στη δημιουργια μιας κοινωνιας ΡΟΥΦΙΑΝΙΑΣ και ΑΛΛΗΛΟΚΑΡΦΩΜΑΤΟΣ??Εγω παντως ντρεπομαι.....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!