tromaktiko: Σχετικα με:Τί γίνεται στη ΣΕΑΠ Κρήτης;

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικα με:Τί γίνεται στη ΣΕΑΠ Κρήτης;



Θα ηθελα να πω στον φιλο που αγωνια και αγχωνεται για το παιδι του,οτι ο μονος που μπορει να τον ξεαγχωσει ειναι το ιδιο του το παιδι!
Επειδη και εγω υπηρετησα σε ενα δυσκολο σωμα και ισως να ειμαι και στην ηλικια του παιδιου σου,οτι οι μονοι που τα φουσκωνουν και τα λενε περιεργα ειναι τα κακομαθημενα ή καλομαθημενα παιδια.
Μην το παρεξηγεις αυτο φιλε αναγνωστη απλα και εγω επειδη προσφατα τελειωσα την θητεια μου,καποιες φορες τα παραλενε/με στους γονεις τους/μας.
Εχω δει και γονεις να παιρνουν τηλεφωνα στο διοικητη της μοναδας και να διαμαρτυρονται γιατι τα παιδια τους την ταδε ημερα σερβιριστηκαν παγωμενα μακαρανονια.
Απλα καλο θα ειναι να πεις στο παιδι σου να ηρεμησει στη τελικη δεν πηγε διακοπες σε σαλε στην Aραχωβα.
Στο μονο που εχεις δικιο ειναι τελικα γιατι να παιρναμε ολα αυτα σαν στρατιωτες για την πατριδα μας και τελικα αυτη να μην μας βλεπει σαν τα παιδια της οταν την χρειαζομαστε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!