tromaktiko: Ανοικτή επιστολή ΔΑΚΕ ΕΛΤΑ κεντρικής Μακεδονίας

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ανοικτή επιστολή ΔΑΚΕ ΕΛΤΑ κεντρικής Μακεδονίας



Δυστυχώς η χρονιά ξεκίνησε μέσα σε κλίμα απαισιοδοξίας και αναμονής δύσκολων εξελίξεων για το Ταχυδρομείο.
 Μια σειρά από σοβαρές αλλαγές ήρθε στον Ταχυδρομικό κόσμο, μείωση μισθών, μείωση θέσεων εργασίας, μείωση εσόδων του Οργανισμού. Ευελπιστούμε ότι δε θα προχωρήσετε, όπως ακούγεται, και στο κλείσιμο 150 Ταχυδρομείων, ειδικά της Περιφέρειας, γιατί θα είναι η αρχή του τέλους για το Δημόσιο Ταχυδρομείο.
Όσον αφορά την Κ. Μακεδονία, το σκηνικό παραμένει ίδιο!
Οι τοπικές Διοικήσεις ζουν στον κόσμο τους, συνεχίζουν να ασχολούνται με μεταθέσεις-διώξεις μη αρεστών και βόλεμα «κολλητών», υπακούοντας τυφλά ( κατ’ εντολή σας;) στις προσταγές της παραδιοίκησης.
Την ίδια ώρα σοβαρά προβλήματα που μπορούν να λυθούν εύκολα και που δημιουργήθηκαν από Διοικητικές αστοχίες, δεν βρίσκουν λύση.
Αναφερόμαστε στο Αυτοματοποιημένο Κ.Δ.Θ. το οποίο στερείται πρατηρίου καυσίμων (για λόγους ανεξήγητους) με συνέπεια ο ανεφοδιασμός σαράντα (40) αυτοκινήτων ημερησίως να πραγματοποιείται από το πρατήριο καυσίμων που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του ΕΛΤΑ στη Σταυρούπολη. Η απόσταση μεταξύ του ΚΔΘ και των εγκαταστάσεων της Σταυρούπολης μετ’ επιστροφής είναι 24 χλμ και μεσολαβούν 12 φωτεινοί σηματοδότες. Ο εφοδιασμός γίνεται σε βραδινό ωράριο και απασχολούνται για αυτή την εργασία 2 & 3 οδηγοί καθημερινά, δηλαδή πρόσθετες θέσεις εργασίας, αμοιβές κλπ. (Χαριτολογώντας οι εργαζόμενοι στο ΚΔΘ αναφέρουν ότι έχουμε καινούργια ειδικότητα στα ΕΛΤΑ, αυτή του «φουλαριστή»). Το ετήσιο κόστος αυτής της άσκοπης, γραφικής και έξω από κάθε λογική διαδικασίας, εκτιμάται στα 145.000 € ετησίως!
Με απλά λόγια ενώ περικόπτονται μισθοί & δώρα των εργαζομένων και κατασκευάζονται Κέντρα Διαλογής χωρίς δεξαμενές καυσίμων, με αποτέλεσμα αχρείαστες δαπάνες…
Σπαταλώνται απερίσκεπτα χιλιάδες ευρώ ετησίως.
Το θέμα ανακινήθηκε στο παρελθόν αρκετές φορές από υπηρεσιακούς παράγοντες της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, σας έχουν σταλεί προσφορές για την κατασκευή του πρατηρίου καυσίμων με την δαπάνη του μειοδότη περίπου (96.000€).
Δαπάνη δηλαδή που αποσβένεται σε οκτώ (8) μήνες.
Σας καλούμε λοιπόν, χωρίς καμία καθυστέρηση, να προβείτε στη λήψη απόφασης και στην κατασκευή του εν λόγω πρατηρίου. Τυχόν καθυστέρηση ανάληψης πρωτοβουλίας από την πλευρά σας, για το σοβαρό αυτό ζήτημα, θα λάβει διαστάσεις σκανδάλου και ως τέτοιο εμείς θα το αντιμετωπίσουμε.
Ένα επίσης θέμα σπατάλης- χάριν των «γραμματίων» της Παραδιοίκησης- που προέκυψε τις τελευταίες ημέρες πάλι στο ΚΔΘ, είναι ότι ετοιμάζονται να εγκαταστήσουν φυλάκιο στο πίσω μέρος του κτιρίου.
Αυτή η ενέργεια εκτός από πολυδάπανη, είναι τελείως άστοχη και ανώφελη, αφού και η μέχρι σήμερα προστασία του ΚΔΘ είναι αποτελεσματική, καθότι γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα και (εάν παραστεί ανάγκη) μπορείτε να ενισχύσετε τη φύλαξη με πρόσθετα ηλεκτρονικά μέσα και φωτισμό, με ασήμαντο κόστος.
Είμαστε βέβαιοι, ότι η στελέχωση και δεύτερου φυλακίου εκτός του υπάρχοντος στην είσοδο, εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την παραδιοίκηση, για να βολεύει «δικά της παιδιά» εμπλουτίζοντας τον μηνιαίο μισθό τους με εξαιρέσιμα και νυχτερινά και στερώντας από τα Γραφεία αναγκαίο προσωπικό του κλάδου διανομής. (Τυχαίο; Δεν νομίζουμε…)
Τέλος σας καλούμε επειδή το μεγάλο πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη είναι τα πολλά κενά στο έργο της διανομής, να φροντίσετε ώστε όλοι οι διανομείς που σήμερα υπηρετούν αλλού ενώ δεν έχουν απαλλαγή από το έργο της διανομής να επιστρέψουν στο έργο τους.
Με την προσδοκία ότι δεν θα αδιαφορήσετε και δεν θα μας αναγκάσετε να επανέλθουμε στα ζητήματα που καταγγέλουμε.

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  Κ. ΠΑΛΛΑΣ
Ο ΑΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Η. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: 1.Υπουργό ΜΕ.Δι.Υ.
2. Μέλη Δ.Σ. ΕΛΤΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!