ΠΡΩΤΟΝ : η κάθε μέρα απεργίας των μέσων,στοιχίζει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από διαφυγόντα έσοδα. ΔΕΥΤΕΡΟΝ : οι εργαζόμενοι, προβάλλοντας ηλίθιες δικαιολογίες όπως π.χ. ρεπό, ασθένειες κ.α., ΔΕΝ χάνουν το ημερομίσθιό τους, σε ποσοστό 33 % (ο ένας στους 3). Δεν το λέω εγώ, διαβάστε το ρεπορτάζ της Καθημερινής της περασμένης Κυριακής.
ΤΡΙΤΟΝ : Ελικιρκινά δε με νοιάζει καθόλου αν υπάρχουν καλοί και κακοί εργαζόμενοι. Το να βρεθούν είναι χρέος εσάς των καλών που εργάζεστε στον ίδιο χώρο,ποιός δηλαδή περιμένετε να εντοπίσει τους κακούς, οι παπάδες;
ΤΕΤΑΡΤΟΝ : γιατί ποτέ δεν κάνατε μια απεργία με αιτήματα για το επιβατικό κοινό, όπως π.χ. να αποζημιώνονται οι μηνιαίες κάρτες και όχι να κολλάνε στη διάταξη περί "ανωτέρας βίας", με την οποία χαρακτηρίζετε την απεργία; Πώς να σας πιστέψουμε αλήθεια, όταν λέτε ότι σκέφτεστε τον επιβάτη; Πότε κάνατε κάποια απεργία για να καταργηθεί μια ζημιογόνα γραμμή, αφού ΕΣΙΣ το ζείτε από πρώτο χέρι και όχι η Διοίκηση; Πώς είναι δυνατό να υπάρχει γραμμή "Σταθμός Εθνική Άμυνα- Σταθμός Χαλάνδρι", που κάνει μισή ώρα να πάει ενώ με το μετρό είναι 5 λεπτά, κι εσείς στο βολεμένο "κλουβάκι" σας, να μη λέτε τίποτα; Πως είναι δυνατόν να διαβάζετε τόση εισητηριοδιαφυγή στα μηχανήματα και να μη ζητάτε ένα σωστό ελεγκτικό μηχανισμό, που θα διασφάλιζε τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας για να σας πληρώνει;
ΠΕΜΠΤΟΝ : Αλήθεια, για εξηγείστε μου πώς ένας απόφοιτος Πολυτεχνείου με εμπειρία 18 ετών βγάζει-δε βγάζει 35 ευρώ μεροκάματο, τη στιγμή που ο κ. Σαμοϊλης έδειξε έναν συνάδελφό σας με 2 χιλιάρικα μισθό (!)και ηλικία όχι άνω των 40, είχε 159 χρεωμένες πιστωτικές κάρτες;
ΕΚΤΟΝ : Κάποτε παράγαμε πορτοκάλια, Τα πουλήσαμε στην Ουγγαρία τη δεκαετία του 80 και πήραμε τα λεωφορεία που οδηγούσατε. Σήμερα παίρνουμε δανεικά για να σας πληρώνουμε, κι από πάνω δε σας αρέσει κιόλας..
Αναγνώστης