tromaktiko: Δωρεάν η μειωμένα εισιτήρια...

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Δωρεάν η μειωμένα εισιτήρια...



Δωρεάν η μειωμένα εισιτήρια για φοιτητές, φαντάρους, πολύτεκνους,συνταξιούχους κτλ...και ορθώς.
Αλλά ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ;Πρακτικά υποχρεώνεται ένας άθρωπος με εισόδημα μηδέν που είναι υποχρεωμένος να λιώνει στις συνεντεύξεις στου διαόλου τα κέρατα , να πληρώνει 1.40 πλέον για μια απλή διαδρομή με λεωφορείο?????
Ποιός φωστήρας εξαίρεσε τους άνεργους???
Συγγνώμη αλλά πιό λογικό μου φαίνεται να πληρώνει κανονικό εισιτήριο ο συνταξιούχος (που παίρνει μια σύνταξη έστω) ή ο πολύτεκνος που εργάζεται (έχει έστω ένα μισθό και το επίδομα πολυτέκνου), παρά ο άνεργος, ειδικά αν έχει και οικογένεια, που δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΕΣΟΔΟ.
Για όνομα του Θεού, πόσο μυαλό θέλει;;;;;Δεν είμαι (ακόμα) άνεργη αλλά μόνο που ακούω τις τιμές των εισιτηρίων, ανατριχιάζω εγώ που έχω δουλειά, αν ήμουν άνεργη θα ήταν έξοδο ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ η χρήση του λεωφορείου.
Κανονικά με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας θα έπρεπε να απαλάσσεται ΑΜΕΣΩΣ ο άνεργος από το υποχρωτικό εισητήριο ή να πλήρωνε μειωμένο, πρόκειται για ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΚΙΑ.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!