Δουλεύω στον τουριστικό τομέα πάνω από 10 χρόνια και δυστυχώς το έχω σπουδάσει κιόλας. Υπάρχει νομική κάλυψη σε αυτό που σου είπε η πανσιόν, ένας νόμος που καλύπτει τους ξενοδόχους και τους δίνει το δικαίωμα να το κάνουν αυτό....
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_4372.html
Το θέμα δυστυχώς είναι, όπως πολύ σωστά έθιξες, ότι στους δύσκολους καιρούς που ζούμε θα έπρεπε να υπάρχει κάποια ελαστικότητα από μέρους των ξενοδόχων. Βέβαια θα μου πεις ότι δεν είναι όλοι επαγγελματίες και ότι και η "κουτσή Μαρία" που έχει ένα σπίτι στην εξοχή παίρνει άδεια από τον ΕΟΤ για να ανοίξη καταλλύματα, χωρίς να έχει και τις απαιτούμενες γνώσεις.
Καταλήγουμε λοιπόν ότι ούτε καταγγελία μπορείς να κάνεις, ούτε να διαμαρτυρηθείς κάπου και να σε ακούσουν , αφού ο ΕΟΤ καταχωρεί κάθε διαμαρτυρία στα ερμάρια. Θυμήσου όμως: την επόμενη φορά που θα σου συμβεί κάτι τέτοιο, διέδωσέ το παντού. Ίσως με κάποιου τύπου μποϋκοτάζ να σταματήσει πια αυτή η ασυδοσία των ξενοδόχων. Καλοκαίρι έρχεται σε λίγους μήνες και θα αρχίσουμε πάλι τα ίδια.
Αναγνώστρια
------------------------------------
Φίλη μου αναγνώστρια,
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο Hotel Filoxenia στην Αράχωβα. Εκεί μάλιστα δεν έχουν και τρόπους και σου μιλάνε σαν να απευθύνονται σε ζώο. Καλό είναι λοιπόν όλους αυτούς τους " επιχειρηματίες " να τους βγάζουμε στα blogs ώστε ή να συμμορφωνούν ( πράγμα δύσκολο ) ή να αποσυρθόυν και να τα κλείσουν. Και όλοι οι υπόλοιποι εκδρομείς να τους αποφεύγουν.
Αναγνώστρια