tromaktiko: Aπάντηση σε: "Μπράβο στον υπουργό υγείας Λοβέρδο..."

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Aπάντηση σε: "Μπράβο στον υπουργό υγείας Λοβέρδο..."



Μπραβο λεει ο άλλος στο Λοβέρδο, και καμαρώνει και φουσκώνει και λειρί φορεί κιολας. OMG.
Δεν μπορουν να καταλαβουν μερικοι η εχουν την ζωη τους για τα σκουπιδια..πιο παιδι βρε αθεόφοβε θα πας στο ικα. Χριστε μου ο φονιας..θες να σκοτώσουν το δύστυχο το πλασμα? Εγω κυριοι στο ικα δε παω να ξερω ότι θα βγαλω παρανυχίδα.. οι νομοι είναι στα χαρτια..το ποσο ικανους συνειδητούς ιατρους εχει το ικα το γνωρίζουν μονο αυτοι που εχουν περασει την πορτα του Αγίου Πέτρου..κυριε Αγιε Πέτρο τι κανετε? Καλα ευχαριστω παιδι μου..περασε στην κολαση διοτι εισαι ηλίθιος και εμπιστευτικές τους γ...ιατρους του ικα.εγω στο ικα μονο πεθαμενος..τωρα θα μου πεις και που βρίσκεις τα χρηματα..ΕΥΤΥΧΏΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΤΑΘΗΚΑ ΤΥΧΕΡΟΣ ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ πως γεννήθηκα σε αυτή τη χωρα με αυτό τον καταραμένο λαο.. Αντε πια βαρέθηκα ανοησίες.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!