tromaktiko: Σχετικά με τη μικρή συμμετοχή στις διαδηλώσεις - πορείες - απεργείες

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με τη μικρή συμμετοχή στις διαδηλώσεις - πορείες - απεργείες



Η πολύ απλή απάντηση στο γιατί δεν κατεβαίνει ο κόσμος στις πορείες αν και υποφέρει είναι οτι κατεβαίνουν και οι...
ψευτοπαλικαράδες-τσογλάνια-
δολοφόνοι που οι οποίοι μοναδικό σκοπό έχουν να κάνουν ζημειά σε ΟΛΟΥΣ μας. Δεν τους νοιάζει τίποτα άλλο. Μόνο η καταστροφή!

Δε κατεβαίνω λοιπόν εγώ προσωπικά γιατι σέβομαι το πολυτιμότερο αγαθό που έχω. Τη σωματική μου ακεραιότητα και την υγεία μου. Δε θα τη βάλω σε κίνδυνο για κανέναν αληταρά που δήθεν πολεμάει το σύστημα.

Όσο τους συλλαμβάνουν-προσαγάγουν και το δικαστικό σύστημα τους αφήνει ελεύθερους την επόμενη μέρα τόσο αυτοί θα παίρνουν θάρρος και θα κάνουν χειρότερα...

Και κάτι ακόμη που έχει ειπωθεί από άλλους αναγνώστες και με βρίσκει σύμφωνο είναι οτι η προγραμματισμένη απεργία μια φορά το μήνα ή το 15νθήμερο δεν έχει κάποιο νόημα.Παρα μόνο να διακιολογεί την ύπαρξη των άλλων διαπλεκόμενων των συνδικαλιστών.
Εγώ λοιπόν μακάκας δε γίνομαι για κανέναν εξυπνάκια...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!