tromaktiko: Καταγγελία Ορθοπεδικού Ιατρού Του ΙΚΑ Χαλανδρίου

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Καταγγελία Ορθοπεδικού Ιατρού Του ΙΚΑ Χαλανδρίου



Πηγα στο ΙΚΑ κατω Χαλανδριου, για να εξεταστω, επειδη μια βδομαδα τωρα εχω φρικτους πονους στην μεση με αποτελεσμα να μην μπορω να περπατησω. (να σημειωθει οτι την προηγουμενη τεταρτη, πηρα τηλε στο συγκεκριμενο υποκαταστημα, και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει εφημερευοντας ορθοπεδικος)

Πηγα λοιπον, σημερα ,και η ελεγκτης ιατρος, με παρεπεμψε εκτακτως στον ορθοπεδικο ιατρο, κο π.ι, του οποιου το γραφειο στεγαζεται στον 1ο οροφο του υποκαταστηματος)

Οταν λοιπον δεχτηκε να με δει, και του εξηγησα την κατασταση της ασθενειας μου ,δεν δεχτηκε να με εξετασει, επειδη ειπε, δεν πηγα νωριτερα να με δει. Του εξηγησα οτι την προηγουμενη εβδομαδα δν υπηρχε γιατρος για να με εξετασει και παραυτα μου ειπε να παω σε 2 βδομαδες με ραντεβου! Στο μεταξυ ειχε αρχισει να μου γραφει αναρρωτικη αδεια και με υφος με ρωτησε αν με 5 ημερες αναρρωτικη ειμαι ικανοποιημενη! Του ειπα λοιπον οτι δν με ενδιαφερει η αδεια, και οτι το μονο που θελω ειναι να με εξετασει για να μου δωσει μια αγωγη προκειμενου να μην ποναω!!!

Η μητερα μου που παρακολουθουσε την συνομιλια ,τον ρωτησε απλως γιατι δεν δεχεται να με εξετασει και πως θα μου δωσει αγωγη χωρις να ξερει τι εχω και χωρις να με εχει εξετασει! Ο «ιατρος» π.ι συνεχισε να ειναι εριστικος και αγενης. Οταν η μητερα μου και εγω του ειπαμε πως αυτη η συμπεριφορα αυτη δεν αρμοζει σε επιστημονα ,και πως ειναι υποχρεωμενος να με εξεταζει, γιατι απλα εμεις τον πληρωνουμε ,μαλλον θυμωσε με την αληθεια, και απευθυνθηκε στην μητερα μου λεγοντας της 'κλειστο',(εννοωντας να μην μιλαει)και φωναζε σε ολο το υποκαταστημα 'παμε εξω να τα βρουμε '!!Ενας αντρας μιλησε ετσι σε μια γυναικα! !Απο κει και μονο να καταλαβετε το επιπεδου του συγκεκριμενου κυριου!

Καταγγελλω λοιπον σαν ασφαλιζομενη του ικα και σαν πολιτης

Τον εν λογω «ιατρο», που ηταν εριστικος, αγενεστατος και που εξυβρισε εμενα και την μητερα μου και ζητω 1ον

Την απομακρυνση του απο το συγκεκριμενο υποκαταστημα και 2ον εγγραφως την συγνωμη του και την εκβαση του αποτελεσματος. Σε διαφορετικη περιπτωση επιφυλασσομαι σε διεκδικηση καθε νομιμου δικαιωματος μου. Λυπαμαι πολυ που υπαρχουν τετοιοι ανθρωποι σε αυτες τις θεσεις τους οποιους δυστυχως εχουμε αναγκη για το συμβαν εχουν ενημερωθει η ελεγκτης, και η διευθυντρια του καταστηματος. Για του λογου το αληθες, υπαρχουν μαρτυρες που ειδαν το συμβαν και τα στοιχεια τους ειναι στην διαθεση σας ,οποτε τα ζητησετε!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!