tromaktiko: Εθνικά Εγκλήματα

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Εθνικά Εγκλήματα



Φίλε αναγνώστη όσα και να γράψεις για το μνημόνιο κανείς δεν ακούει τίποτε. Ο Ελληνικός λαός, εκτός ολίγων αγωνιούν όπως και σύ, υπάρχει ομως η μερίδα των ανθρώπων που βολεύονται και τώρα Χοντρά λεφτά φίλε μου παίρνουνε δημοσιοκάφροι που μας ενημέρωνουνε ,δημόσιοι υπάλληλοι (Υπουργείο Οικονομικών Τελωνεία,ΔΕΚΟ(ΔΕΗ) ΕΥΔΑΠ οργανισμοί (ΟΓΑ) Βουλή (Υπάλληλοι ,Αστυνομικοί ,Βουλευταράδες ) και πολλούς άλλους θα μπορούσα να αναφέρω, ενώ μας δηλώνουνε ότι τους κόβουνε ,από την άλλη αφειδώς μοιράζουνε υπερωρίες ,κάτι έκτακτα επιδόματα για να έρχονται στα ίσα τους.Την πληρώνουνε οι συνταξιούχοι για να πεθάνουνε πριν την ώρα τους και ορισμένα Υπουργεία που δεν είναι στην πρώτη γραμμή.Φίλε αναγνώστη αναρωτήθηκε κανείς για τους 15Ο συμβούλους του Πρωθυπουργού και πόσα λεφτά πληρώνονται από τον Ελληνικό λαό. Ακουσες φίλε μου να ρωτήσει κανένα κόμμα της αντιπολίτευσης πόσα λεφτά κοστίζουνε για συμβουλές το μήνα τους ΄Ελληνες. Κοψανε πολλές δημόσιες δαπάνες ,διότι εγώ δεν γνωρίζω. Που είναι η λιτότητα φίλε μου. ΄Για το λόγο αυτό ο κόσμος δεν αντιδρά. Ούτε κοιμάται ουτε ανόητος είναι. Βολεψάκιδες είναι και σου λέει τι με νοιάζει . Η Τρόίκα δεν χτυπά όλα τα στρώματα.Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις για να μπορούνε τα μέτρα να περνάνε άνετα στον κοσμάκη. Ποιός φίλε μου σκέπτεται τι θα γίνει η Ελλάδα και αν είναι υποθηκευμένη.Αυτά είναι ψιλά γράμματα Και κάτι τελευταίο .Κόψανε από την σύνταξη του ΟΓΑ, Οι υπάλληλοι του οργανισμού όμως είναι οι καλλύτερα αμοιβώμενοι ακόμα και από το Υπουργείο Οικονομικών.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!