tromaktiko: Σχετικά με το κάπνισμα της Ασκληπιού στα Τρίκαλα

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με το κάπνισμα της Ασκληπιού στα Τρίκαλα



Είμαι Τρικαλινός πολίτης και έχω πραγματικά βγει από τα ρούχα μου με την κατάσταση του καπνίσματος που επικρατεί. Παρακαλώ πολύ να δημοσιευτεί.

Χτες το απόγευμα βγήκα για καφεδάκι στα cafe της Ασκληπιού πιστεύοντας ότι με την ισχύ του αντικαπνιστικού νόμου θα μπορέσω
επιτέλους να απολαύσω τον καφέ μου σε καθαρό αέρα. Έκπληκτος διαπίστωσα ότι στα περισσότερα καπνίζανε ανενόχλητοι!
Ένα άλλο θέμα είναι ότι οι καταστηματάρχες έχουν επεκτείνει τα μαγαζιά τους, κοντεύουν να κλείσουν το δρόμο, έχουνε σφραγίσει όλη την επέκταση με τζαμαρίες, εξαερισμός πουθενά, και αυτό συνεχίζει να θεωρείται εξωτερικός χώρος όπου όλοι καπνίζουν και πάλι ανενόχλητοι, και φυσικά έχουν τις πόρτες και τα παράθυρα ανοιχτά με αποτέλεσμα όπου και να κάθεσαι να υπάρχει καπνός. Όλο αυτό είναι απλά γελοίο!
Ο νόμος απαγόρευσης του καπνίσματος σε εσωτερικούς χώρους για πού ισχύει? Για τις τουαλέτες?
Μερικοί υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός των cafe σε αυτά που επιτρέπεται και σε αυτά που απαγορεύεται το κάπνισμα.
Εμένα δε με ενοχλεί αυτό, αλλά να είστε σίγουροι ότι ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα cafe και τα bar θα ήταν για καπνίζοντες.
Αν και το προτιμότερο θα ήταν, αντί για cafe-bar που επιτρέπεται το κάπνισμα να δημιουργήσουμε μονάδες αποτοξίνωσης για καπνιστές, να πηγαίνουν
εκεί, να καπνίζουν όσο γουστάρουν, και να δέχονται και ιατρική βοήθεια μπας και το κόψουν το ρημάδι.
Οι καπνιστές είναι άρρωστοι, γιατί δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό? Πρέπει να αναζητήσετε ιατρική βοήθεια για το πρόβλημά σας!
Εγώ και τα παιδιά μου τι φταίμε να εισπνέουμε τον καρκίνο σας? Εγώ σας ενοχλώ?? Εσείς γιατί με ενοχλείτε και μου επιβάλλετε να καπνίζω και εγώ το βλαβερό τσιγάρο σας? Βγείτε έξω να καπνίσετε, καθίστε στο υπόγειο του σπιτιού σας βάλτε και παλιά ρεμπέτικα και καπνίστε όσο τραβάει η ψυχή σας!
Εμένα απαιτώ να με σεβαστείτε όμως! Επιτέλους!, σεβαστείτε το συνάνθρωπό σας, εκτός από άρρωστοι δυστυχώς συνεχώς επιβεβαιώνετε και το πόσο χονδρόπετσα ζωοειδή είστε.
Τώρα θα ακούσουμε πάλι τις εντελώς άστοχες επιχειρηματολογίες του τύπου "Εδώ ο κόσμος δεν έχει να φάει, υπάρχει μεγάλη κρίση, το κάπνισμα σε πείραξε?"
"Αυτά που τρώμε είναι πιο καρκινογόνα", "Τα καυσαέρια των αυτοκινήτων δε σε ενοχλούν?" και άλλες τέτοιες εξυπνάδες.
Έχω ακούσει από καπνιστές να λένε "Μετά τις 11 σταματάει η βάρδια της δημοτικής αστυνομίας, δε θα υπάρχει έλεγχος οπότε μπορούμε
να καπνίσουμε ελεύθερα!, και να τους βλέπεις να ανάβουν τσιγάρο και να τους ακολουθούν και άλλοι μέσα στο μαγαζί".
Μα καλά πόσο ΗΛΊΘΙΟΣ πρέπει να είσαι για να σκέφτεσαι και να ενεργείς έτσι???
Η δημοτική αστυνομία τι κάνει?? Που είναι? Βγήκε την πρώτη μέρα μοίρασε πρόστιμα και τώρα σιωπή?
Πρέπει εγώ να γίνω ο ρουφιάνος και να κάνω καταγγελίες? Να υπενθυμίζω τους υπεύθυνους να κάνουν τη δουλειά τους?
Μήπως να αστυνομεύω κιόλας??
Δεν πιστεύω στις απαγορεύσεις και στους νόμους, πιστεύω στη συνείδηση, στην παιδεία και στο επίπεδο του καθενός.
Όταν όμως τα τελευταία είναι υπερβολικά χαμηλά, τότε ίσως και να σας αξίζει η αστυνομοκρατία και το μαστίγιο, γιατί όταν
έχεις να κάνεις με ασυνείδητα ζώα δυστυχώς δεν υπάρχει άλλη λύση.
Εμείς που δεν καπνίζουμε είμαστε περισσότεροι, γιατί πάντα να επικρατεί η φωνακλού μειοψηφία?
Απο τους καπνιστές περίμενα να είναι πιο συνειδητοποιημένοι, πραγματικά τους λυπάμαι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!