tromaktiko: Καταπληκτική απάτη Αθηναίου ταρίφα!

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Καταπληκτική απάτη Αθηναίου ταρίφα!



ΔΙΑΒΑΣΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ ΣΕ ΤΑΞΙΤΖΗ 50ΡΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΑΦΑΝΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΕΙΞΕ 10ΡΙΚΟ .

ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΧΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΜΟΥ ΕΝΑ 50ΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΙΑ 20ΡΙΚΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΝΑ ΕΙΧΑ 10ΡΙΚΟ. ΜΕ ΦΕΡΝΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ 49ΕΥΡΩ Η ΚΟΥΡΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ 50ΡΙΚΟ. ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ 10ΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΖΑΛΙΣΜΕΝΗ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΑΛΛΑ ΔΥΟ 20ΡΙΚΑ. ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ Ή ΜΕ ΕΚΛΕΨΕ Ή ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΚΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΑΞΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΣΟΥΝ.


ΟΠΟΤΕ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Καταφερε και μας εφαγε 50 ευρω παραπανω απο αεροδρομιο Αργυρουπολη !!!! Του λες ποσο θες και κραταει ηδη 10 ευρω στο ενα χερι του σου λεει 38ευρω...
και οταν του δινεις 50 ρικο το εξαφανιζει με μαγικο τροπο και σου δειχνει το 10ρικο το οποιο και πας να παρεις σαν ρεστα ομως δεν ειναι ρεστα γιατι σου λεει αυτο μου εδωσες !!!!! Εαν ειναι και πολυ πρωι εισαι και απο το ταξιδι ζαλισμενος δεν εχεις και μετρημενα τα λεφτα σου την εφαγες !!!!! Συνολο 88 ευρω Αεροδρομιο Αργυρουπολη!!!! Μπραβο του χρονια ειχα να την πατησω !!!! ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!