tromaktiko: Η Χρύσπα μιλάει για τις αισθητικές επεμβάσεις που έχει κάνει.... πάρτε χαρτί και μολύβι και ξεκινάμε..!

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Η Χρύσπα μιλάει για τις αισθητικές επεμβάσεις που έχει κάνει.... πάρτε χαρτί και μολύβι και ξεκινάμε..!



Ξεκινάμε λοιπόν, από τα εύκολα..... λιποανναρόφηση... που λίγο πολύ όλοι είχαμε καταλάβει ότι έκανε γιατί δεν χάνεις 15 κιλά έτσι από τη μια μέρα στην άλλη..!

Μετά όμως έκανε και κάτι μικροδιορθώσεις στο στήθος της..! Μάλιστα δεν φοβάται να τα πει όλα αυτά, έτσι κι αλλιώς η ίδια τα εξομολογήθηκε στο περιοδικό People, ενώ πρόσθεσε πως αν χρειαστεί θα κάνει και botox..! «Φυσικά και το έκανα. Γιατί να μην το πώ; Αφού φαινόταν! Ωστόσο ποτέ μου δεν το πούλησα για να κάνω ντόρο. Είμαι υπέρ των πλαστικών επεμβάσεων, αρκεί να μην αλλοιώνονται η εικόνα και τα χαρακτηριστικά μας. Είχα πάρει πάνω από 15 κιλά. Το μόνο που είδα ήταν μια μπλε κοιλιά, η οποία ήταν πολύ πρησμένη. Για μερικές μέρες πονούσα, αλλά μπρος τα κάλλη τι είναι ο πόνος; Ένα μήνα μετά είμαι μια χαρά, έχασα τα περιττά κιλά και πλαστική μου έδωσε το τέλειο αποτέλεσμα. Δεν είναι ταμπού. Δεν είναι ταμπού οι πλαστικές. Ακόμη και botox θα κάνω εάν χρειαστεί. Είναι ντροπή να μην το παραδεχθείς γιατί φαίνεται. Δεν μπορείς να εμφανιστείς με διαφορετική μούρη και να λες στον κόσμο ότι έτσι είναι το φυσικό μου».
http://www.athensbars.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!