tromaktiko: Σχετικά με τα μυστήρια

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με τα μυστήρια



Δεν πιστευω στα αφτια μου.Μα τι λετε κύριοι?Ο ιερεας[να μην λερωσω το στομα μου] παιρνει μισθο ή δεν παιρνει? Επειδη οι κορες μου σε λιγο καιρο θα γινουν νονες θα γινει ο κακος χαμος.
Θα παρω αδεια και θα ηχογραφησω το παπαδαριο να μου ζηταει.Μετα θα παω στον αρχιεπίσκοπο να δει τα χαλια τους.Στην εκκλησια θα δωσω εγω ότι και αν θελω.Που να δειτε τι γινεται στα νεκροταφεια που απλωνουν το χερι σαν τα κορακια οταν τελειωνουν το τρισαγιο.Προσφατα εκανα και απλωσε το χερι νομιζοντας οτι κατι θα του δωσω.Τον χαιρετησα και αυτος μου ειπε ευχαριστω γιατι νομιζε οτι κρατουσα χρηματα στο χερι.Με αυθάδεια κι εγω του ειπα οτι ειναι υποχρέωση του να κανει τα μυστηρια και τα τρισαγια χωρις καμια δικη μας επιβάρυνση.Επρεπε να τον βλέπατε πως εφυγε.Εμεις φταιμε!!!!!Για να τα κοψουμε ολοι......

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!