tromaktiko: Αιμοδοσία κατά των ακτινοβολιών

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Αιμοδοσία κατά των ακτινοβολιών



Λαθος το σλογκαν δώσε και σωσε
επρεπε, ΔΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΆΡΕΙΣ η ΔΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΊΣ.
Ο αιμοδοτης με την καρτα, επρεπε να αντιμετωπιζεται ως ηρωας και οχι σαν ενα ρεμαλι, παρε μια πορτοκαλαδα και ενα μπισκοτο, και αντε γα....επρεπε να εχει προσβαση παντου τουλαχιστον,με εκπτωση μεχρι και ( στις κοπελες), διοτι ειναι το καλυτερο διαβατηριο υγειας.Μεχρι τα 40 μου δεν εδωσα αιμα ουτε και στον πατερα μου, που ηταν στο νοσοκομειο, φοβόμουν την βελόνα. Kαι απο τα 40 μεχρι τα 60 έδινα 4 φορες τον χρονο εστω καθε φορα μου ερχοταν να λιποθυμήσω.

Ως Τεχνικος Τηλεορασεων απο το 1960 σε εργοστασια στην Γερμανια Siemens,Graetz,Blaupunkt,
και αργοτερα ως τεχνικος Ραδιοσταθμου μεγαλης ισχυος (10x250 και 500 kw) και συγχρονως ως ανακατασκευαστης Ωθονων Τηλεορασεων
με πανω απο χιλιες οθόνες,
Εφαγα τοση ακτινοβολια,και ειχα γινει τοσο ευαισθητος,ενας μετρητης Geiger mueller ερχοταν σε δευτερη μοιρα.
Με ενοχλουσε και το ρολοι του χεριου,που οι δεικτες εχουν Φωσφορο..
Τα πειραματα με τις οθόνες συνεχιζόντουσαν,και προσπαθωντας να κατασκευασω ενα ηλεκτρονικο πυροβολο μαζεύοντας τα ραδιενέργεια
οξείδια που εχει η καθε καθοδος.
Αλλα οι ζαλαδες,και οι κεφαλοπονοι μεγαλωναν αρχισα να χανω το περιβαλλον, στο μυαλο μου ακουγονταν,οπως οι καταρρακτες,και βουισματα
και στο τελος σαν ενα καρφι σφηνωθηκε στο κεντρο του κεφαλιου μου.,χωρια οι αναλαμπες και αστραπες στο κεφαλι μου..
Παρατησα τα μηχανηματα που αγορασα απο Αμερικη ,Αγγλια, Γερμανια .
καταλαβα και ηξερα οτι ηταν απο τις ακτινοβολιες.Επι ενα χρονο ειχα το καρφι στο κεφαλι μου,
και περιμενα μερα με την μερα τον Θανατο μου.
Την ιδια εποχη του 80 καποιος καθηγητης Πανεπιστημιου,Θεσσαλονικης,δηλωνε στης εφημεριδες,οτι η τηλεοραση δεν εχει καμια σχεση με ακτινοβολιες, και οι κεφαλοπονοι,δεν προερχονται απο τις τηλεορασεις,οπως και αλλοι παραπονιοντουσαν.
και λεω τι λεει ο βλακας και ειναι και καθηγητης.και εψαχνα να τον βρω.
Στα 1982 καποιος συναδελφος χρειαζοταν αιμα Επειγοντος,μου παρακαλεσαν μια,δυο,τρεις εγω τιποτα.Κοιταζω το μπει-μπουκ,του στρατου, και ειχα το ιδιο αιμα 0 θετικο.
Και τοτες αναρωτηθηκα Εαν ημουν εγω στην θεσι του,η καποιο παιδι μου με τι θαρρος θα ζητουσα αιμα οταν εγω δεν δινω.
Και ετσι αναγκαστηκα και εδωσα αιμα, την πρωτη φορα λιποθυμησα
Αμεσως μετα την αιμοδοσια,αισθανθηκα καλυτερευση στο πονο απο το καρφι στο κεφαλι μου.
Ρωταω καθε ποτε μπορω να δινω αιμα και μου ειπαν καθε τρεις μηνες,
Και ετσι καθε τρεις μηνες εδινα αιμα,επι 20 χρονια.το καρφι εφυγε οι ζαλαδες και
οι κεφαλοπονοι λιγοστευσαν.
Ο ιδιος ο Συναδελφος το 83 μου παραπονεθηκε για την ξαδελφη του που ειχε εντονους πονοκεφαλους,
και του λεω μηπως βλεπει πολυ τηλεοραση? ναι μου λεει επειδη εχει μοιωπια βλεπει απο κοντα ειναι και εγχρωμη,
Ο ανδρας της ηταν ο καθηγητης πανεπιστημιου που τον εψαχνα.
Και της εδινε της γυναικας του ασπιρινη,Νοβαλτζινη,αυτα ηταν τα φαρμακα,αλλα ο κεφαλοπονος απο ραδιενεργεια δεν φευγει με ασπιρινη-Νοβαλζινη.
Του λεω να παρει τηλεφωνο τωρα και να της πει για δεκα μερες να σταματησει νε βλεπει τηλεοραση.
Μετα απο δυο τρεις ημερες σταματησε ο κεφαλοπονος και οι ζαλαδες.και στο τελος πεταξε την καινουργια τηλεοραση, και μου εστειλε
τα συγχαρητηρια και τις ευχαριστιες.
Μοιαζει λιγο σαν παραμυθι αλλα ετσι ειναι.
Τωρα στα 70 μου ειμαι μια χαρα,ουτε ζαλαδες ουτε πονοκεφαλους κανω 15 ελξεις μονοζυγο, τρεχω 100 μετρα 15 δευτερολεπτα.
Δινοντας αιμα, κανεις δεκα καλα στον εαυτον σου και μια στον αλλον. Αυξανει την ορεξη και αποδωση στην δουλεια,και στο σεξ
δεν κουραζεσαι,ενισχυει τον οργανισμο, και ζεις περισσοτερα χρονια.διωχνει αρρωστιες και καρκινο.Και ειναι το καλυτερο αποδεικτικο υγειας .
Αυτη ειναι η δικη μου γνωμη,και ευχαριστω τον θεο που με αξιωσε να ζησω,και να πω την εμπειρια και περιπετεια μου.
Κανονικα επρεπε να πεθανω 100 φορες με τα ατυχηματα,και ομως ζω και να πεσω απο 10000μετρα υψος χωρις αλεξιπτωτο θα προσγειωθω
κανονικα,δεν ηρθε ακομη η ωρα μου.(Ειναι τυχαιο δεν νομιζω.)

Γιαυτο το ΜΟΝΟ ΦΑΡΜΑΚΟ για τις ακτινοβολιες ειναι μονο Αιμοδοσια και γυμναστικη.
-Οι ακτινοβολιες (τα κινητα) καταστρεφουν τα κυτταρα του εγκεφαλου,και η αιμοδοσια τα Ξανανεωνει.
ΥΓ Ολες οι ακτινοβολιες α,β,γ,χ ,Roentgen,και ηλεκτρομαγνητικες (κινητα) προστιθενται και με την πρωτη ευκαιρια σε προειδοποιουν.
Επισης επηρεαζουν ολα τα ζωτικα οργανα, καρδια, συκωτι, νεφρα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!