Πρωτον, ποιος σου ειπε οτι το Πλαισιο οφειλει να εχει...
στοκ ανταλλακτικών; Το Πλαισιο οφειλει να σου αντικαταστησει την συσκευη σου, αυτο ειναι ολο.
Επισης, για να καταλαβω κι εγω και οι αναγνωστες, μας ειπες οτι απο λαθος χειρισμους σου απετυχε η εγκατασταση του firmware , το Πλαισιο παρ'ολα αυτα σου εδωσε πιστωση να αγορασεις οτι αλλο θελεις αφου δεν ειχε το συγκεκριμενο προιον , αντι να σου το βγαλει εκτος εγγυησης εφοσον ΕΣΥ φταις που δεν λειτουργει, κι εχεις και παραπονο απο πανω;
Τελος, επειδη ειμαι χρονιος πελατης στο Πλαισιο, και μου εχει τυχει αρκετες φορες να μην υπαρχει το προιον που θελω για αντικατασταση, παιρνοντας ετσι τα χρηματα μου πισω, μιλησες με τον διευθυντη του καταστηματος και αρνηθηκε να σου επιστεψει τα χρηματα σου;
Εγω απλα πιστευω οτι εισαι ( να μην πω κακοτροπος και παραλογος ) εκκεντρικος και παιδευεις αδικα τον κοσμο. Παρ'το αποφαση οτι το συγκεκριμενο προιον δεν υπαρχει, αφου στο ειπε ο υπαλληλος , και η παρε κατι αλλο, η ζητα απο τον διευθυντη του καταστηματος επιστροφη χρηματων. Και παρακαλα να μην εχει διαβασει το post σου, και αρα να γνωριζει οτι εσυ φταις που δεν λειτουργει το προιον.
ΥΓ: Αν αλλη φορα σου τυχει κανενα firmware update, πανε να στο κανουν τα παιδια στο service, αυτα ξερουν.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ