tromaktiko: Σχετικά με την μείωση των μισθών των αστυνομικών...

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με την μείωση των μισθών των αστυνομικών...



Δεν καταλαβα, να γινει και σε αυτους μειωση μισθων.Γιατι δηλαδη τι ειναι αυτοι? Μαλιστα ορισμενοι απ'αυτους πήγαν στην αστυνομια απλα με ρουσφετακι!
Γιατι μην μου πειτε οτι ο κλαδος των ειδικων φρουρων εχει την μορφωση των παιδιων που περασαν σε σχολες της αστυνομιας με πανελληνιες εξετασεις? Για να σοβαρευτουμε λιγο...Οσο για την παροχη της βενζινης στα αυτοκινητα, δεν εχω καταλαβει κατι.Γιατι τα ανωτερα στελεχη της αστυνομιας να εχουν οδηγους να τους πηγαινοφερνουν σπιτια τους και να πληρωνουμε εμεις την βενζινη? Δεν εχουν δικα τους αυτοκινητα να πανε στην δουλεια τους με δικα τους εξοδα? Εγω δηλαδη που ειμαι καθηγητρια θα πρεπει απο αυριο να πω στον διευθυντη μου να στελνει αυτοκινητο να με παιρνει απο το σπιτι μου που απεχει 40 χιλ, απο την δουλεια μου και να μου πληρωνει και οδηγο? Γιατι κυριοι της αστυνομιας για εσας το κρατος να δινει τοσα πολλα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!