tromaktiko: Περί αστυνομικών

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Περί αστυνομικών



Καταρχήν δεν ειμαι αστυνομικός δεύτερον δεν ανήκω πολιτικά ουτε αριστερά ουτε δεξιά. Τυχαινει να εχω φιλους και αστυνομικους αλλα και αναρχικους (τους παλιους τους γνησιους οχι τα τσογλανια που σπανε καινε χωρις να ξερουν το γιατι)....
Ειμαι μια φορα υπερ του καλου αστυνομικου και δεκα φορες εναντιον του κακου μπατσου, τους εχω ζησει κυριως απο τα γηπεδα και οχι τοσο απο τις πορειες, υπαρχουν καλοι ευγενικοι και εξυπηρετικοι αστυνομικοι υπαρχουν και αυτοι που το παιζουν εξουσιες.Σε καθε ντερμπυ και οχι μονο, εχουν να αντιμετωπισουν τον καθε μαστουρωμενο που θα παει να τα σπασει γιατι....ετσι! που θα πεταξει πετρα κροτιδα καδρονι οτι του κατεβει γιατι.... ετσι, κατι αναλογο συμβαινει και στις πορειες καψιμο αυτοκινητων και καταστηματων του απλου μεροκαματιαρη ανθρωπου (εννοειται ειμαι υπερ των απεργων και εναντιων των ΄΄επαναστατων της κουκουλας''). Ολοι αυτοι που κραζετε τους αστυνομικους αληθεια γιατι οταν σας συμβει κατι κλαιγεστε και ζητατε την βοηθεια τους; φανταζομαι γνωριζουν οι αστυνομικοι οτι οι πορειες που κανουν οι υπολοιποι κανουν και για τα δικαιωματα των αστυνομικων, για το μονο που τους καταδικαζω ειναι γιατι δεν αφηνουν ελευθερο τον κοσμο να μπουκαρει στην βουλη

Αναγνώστης

-------------------------

ΠΟΡΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΥΤΟΝΤΑΙ....ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΤΥΛΙΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ ΟΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΙΡΕΣΑΙ??ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ -ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ "ΕΞΥΠΝΟΣ" ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΕ ΔΟΣΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ -ΑΝΑΡΩΤΙΘΗΚΕ ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ "ΜΑΤΙΑ" ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ VIDEO ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ..ΚΑΠΗΛΕΥΟ! ΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΑ "ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ".ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΕΝΩΣ ΜΑΤΑΤΖΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΑΦΡΟ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΟΥΤΕ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ....ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ 23ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ!!

Aναγνώστης



-------------------


ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΤΗΣ ΕΡΙΧΝΕΣ ΜΟΛΟΤΟΦ;
ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ.
ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ?
ΟΤΙ ΜΠΑΤΣΟΣ=ΣΥΣΤΗΜΑ?
ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΑΝ ΤΗΝ ΜΟΛΟΤΟΦ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΝ ΠΕΤΑΓΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ?
ΑΝ ΟΙ ΜΟΛΟΤΟΦ ΕΠΕΦΤΑΝ ΒΡΟΧΗ ΣΤΑ ΠΑΡΚΙΝΚ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!