tromaktiko: Επαναπατρισμός κεφαλαίων..; Ας γελάσω...!!!

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Επαναπατρισμός κεφαλαίων..; Ας γελάσω...!!!



Μπορεί να μας πει κάποιος από το Υπουργείο οικονομικών αν μετά τον επαναπατρισμό των καταθέσεων στην χώρα μας, θα μπορεί εξίσου εύκολα να ξαναστείλει τα χρήματα του σε τράπεζα του εξωτερικού για κάποιο λόγο στο μέλλον ; Μήπως δηλαδή θέλουν με μία φράση να επαναφέρουν χρηματικά κεφάλαια όσοι έλληνες τα έχουν στείλει (και καλώς κατά τη γνώμη μου) στο εξωτερικό με το πρόσχημα της μικρής φορολόγισης τους (5%) αλλά μετά να μην μπορούν με εύκολες διαδικασίες να τα ξαναστείλουν στο εξωτερικό ;
Για απαντήστε μου επίσης αν εγώ παραδείγματος χάρην είχα 5000000 ευρώ στο Λίβανο ή στη Κύπρο και τα επαναπατρίσω στην ελλάδα με πρόστιμο φόρου 5% αλλά μετά τα ξαναστείλω στο εξωτερικό τότε δεν είναι σαν να φορολογήθηκα μόνο 2.5% και αν ισχύει η φορολόγιση μόνο για μία φορά ;
Αυτές τις αρλούμπες να πάει η κυβέρνηση να τις πει σε τίποτα νήπια που δεν καταλαβαίνουν και όχι σε μεγάλους ανθρώπους απλά για να δημιουργήσει εντυπώσεις στο 99% τοων πολιτών που δεν έχουν κεφάλαια για να στέλνουν εις το εξωτερικό αλλά πλέον ούτε για να πληρώνουν τη ΔΕΗ του σπιτιού τους.
Και ειλικρινά με συγχωρείτε με αυτό που θα πω αλλά μαλάκας είμαι όταν έχω στείλει 2.000.000 ευρώ στη Κύπρο να τα ξαναφέρω στην Ελλάδα όταν την ίδια στιγμή γνωρίζω σε τι κατάσταση έχει περιπέσει η χώρα από αυτούς τους ανίκανους που κυβερνούν και δεν αναφέρομαι μόνο στην κυβέρνηση αλλά σε όλα τα ΞΕΠΛΥΜΕΝΑ κόμματα της ελληνικής Βουλής την οποία έχουν αναγάγει σε κωμικό θέατρο πρώτης κατηγορίας .

 Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!