tromaktiko: Τα όριά μου εξαντλήθηκαν!

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Τα όριά μου εξαντλήθηκαν!



Όπως αρκετοί από εσάς γνωρίζετε απέχω από τις δραστηριότητες της ομάδας για ένα διάστημε δέκα περίπου ημερών και όλα αυτά όχι επειδή είμαι εχθρός του Ολυμπιακού ή ότι δεν σέβομαι το σύλλογο. Απλά έχω μάθει να στηρίζω τις αποφάσεις που παίρνω.


Η απόφασή μου να μην παίξω είναι με το κεφάλι ψηλά και θεωρώ σημαντικότερο
να στηρίξω την οικογένειά μου και να της εξασφαλίσω ότι ακριβώς χρειάζεται για να ανταπεξέλθει. Αυτές οι αποφάσεις είναι πολύ πιο ισχυρές από τον να βοηθήσω τον Ολυμπιακό χωρίς καμία χρηματική απολαβή. Το έκανα για ένα μεγάλο διάστημα, τα όριά μου εξαντλήθηκαν και όπως είναι λογικό η αξιοπρέπεια όλων κάποια στιγμή θίγεται.

Ελπίζω ο Ολυμπιακός να μην εκμεταλλευτεί την επιστροφή των συμπαικτών μου και επιτέλους κάποια στιγμή να ανταμειφθούν. Εγώ από την πλευρά μου έχω αποφασίσει να τραβήξω ένα διαφορετικό δρόμο και απ’ ότι φαίνεται έτσι θα πορευτώ μέχρι τέλους. Μόνος μου, με την ελπίδα όμως να πεθαίνει πάντα τελευταία.


www.katimagiko.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!