tromaktiko: Απάντηση σε: Ταβέρνα ''Κρητικός''

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση σε: Ταβέρνα ''Κρητικός''



Πρώτα απ’ όλα δεν έχω πάει ποτέ στην ταβέρνα αυτή παρόλο που έχω ακούσει γενικά καλά σχόλια.

Θα ήθελα να επισημάνω κάτι στο λογαριασμό του παραπονεμένου φίλου.
Το κατάστημα δεν είχε Τιμοκατάλογο? Γιατί παραγγείλατε αφού είναι όπως λες πανάκριβο?
Να φεύγατε αν ήταν ακριβά.
Και ακόμη αν κάνατε λάθος και καθίσατε σε ένα πανάκριβο μαγαζί για τα μέτρα σας, μήπως εσείς τα έξι άτομα φάγατε περίπου σαν δώδεκα καλοθρεμμένα νεοελληνικά μοσχάρια?
Γιατί 8-9 μπριζόλες, ενάμισι κιλό αρνί και ποικιλία κρεάτων δεν τρώγονται ρε φίλε εύκολα από έξι άτομα, βάλε και τα υπόλοιπα τα γύρω-γύρω… Πόλεμος έγινε εκεί.
Νομίζω δεν πρέπει να έχεις παράπονο για το λογαριασμό. Εγώ αν ήμουν μαγαζάτορας θα σας κέρναγα και ένα τελάρο Coca Cola στο τέλος.
Το συμπέρασμα μου είναι ότι ή ο λογαριασμός είναι μούφα , από άλλο τραπέζι δηλαδή ή εσύ γενικά!
Δεν μπορεί ο καθένας να θάβει τον οποιοδήποτε επαγγελματία έτσι στα καλά καθούμενα.
Ας σοβαρευτούμε λιγάκι!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!