tromaktiko: Μουσείο Ακρόπολης

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Μουσείο Ακρόπολης



Σημερα πήγα στο Νεο Μουσείο της ακρόπολης. Πραγματικά πολυ ομορφο κτήριο. Οταν μπήκα μέσα και είδα διάφορα εκθέματα...
εβγαλα το κινητό μουνα φωτογραφίσω μερικά μιας και είμαι γραφίστας και ήθελα να δω λεπτομέριες να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου. Εννοέιτε χωρίς φλάς για να μην υποστούν την παραμικρή φθορά. Ερχετε ένα άτομο απο τα παρα πολλα που ήταν στο χώρο σαν ασφάλεια και μου λέει οτι απαγορεύεται να φωτογραφίζω οτιδήποτε. Τις λεω γιατί? Γιατί ειναι απόφαση του μουσείου λέει. Στην αρχή το επιτρέπανε αλλα και καλά κάποιοι τα ακουμπάγανε και το σταματίσανε. Την ρωτάω, γιατί αφού ειστε τόσα άτομα εδώ δεν κανετε παρατήρηση σε αυτούς που τα ακούμπαγαν παρά το απαγορεύετε. Γιατί μου στερείτε ΤΑ ΑΓΑΛΜΑ ΤΑ ΜΟΥ να τα φωτογραφίσω και να τα μελετησω. Πάντα με αιξιοπρέπεια και σεβασμό. Γιατί στο Βρετανικό μουσείο που επισκεφτηκα πρόσφατα επιτρέπετε να τα φωτογραφίσουν όλοι που έρχονται απο όλον τον κόσμο; Απλα μου έιπαν απαγορεύται και να μην το ξανακάνω γιατί θα με βγάλου! ν εξω. Ήταν εκεί μέσα τοσα ατομα ασ! φάλε ια με ακουστικά στα αυτιά με άπειρες κάμερες για να μην φωτογραφίζεις λες και ήσουν εγκληματίας. Απλά πίστευα ότι θα νιώσω μεγαλείο αλλα ακόμα και εκεί ο συγχρονος έλληνας είναι απλά ΤΡΑΓΙΚΌΣ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!