tromaktiko: Χυδαίες επιθέσεις και αυθαιρεσία Αξιωματικών στη Λέσχη Αξιωματικών Θεσσαλονίκης

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Χυδαίες επιθέσεις και αυθαιρεσία Αξιωματικών στη Λέσχη Αξιωματικών Θεσσαλονίκης



Ήμουν στη Λ.Α.Φ.Θ (Λέσχη Αξιωματικών Φρουρά Θεσσαλονίκης) για 2 μήνες περίπου όταν απολυόμουν.Ήμουν σείρα 299 (πριν 3 χρονια περιπου) και συγκεκριμένα ήμουν ο ΑΜ της λεσχης(8ωρες στυ πυλη μπροστα στην πενα δηλαδη).Και διανυκτερευση κανονικά έπερνα και ο Ταγματάρχης ήταν κονικότατος.Σου θυμιζω φίλε μου οτι στην Λ.Α.Φ.Θ για να πάει κάποιος πρέπει να κουνισει γη και ουρανό και στην ουσία δεν σε στέλνουν με το ζορι γιατι κανεις δεν κακοπερνάει...διπλα στο σπιτι σου είσαι,μεσα στην πόλη, κοιμασε σπίτι σου....τι άλλο θελεις?!?!? θα μπορούσες να βαράς σκοπια στο εβρο και να κάνεις να δεις το σπίτι σου 3 μήνες και την εξοδο με το τηλεσκόπιο....και στην τελική στρατό πας....τι θελεις δηλαδη να κρατάμε και το savoir vivre.σοβαρευτειτε ρε!!εδω τις κυριακές το πρωι δεν βγαινει ο εκαστωτε ΑΜ μπροστα απο την Λ.Α.Φ.Θ να χαιρετησει την σημαια που ανεβαινει στο ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ και μου θελετε και τροπους..τιμη και δοξα στον Ελληνικό στρατο!εξω οι μαμακιδες....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!