tromaktiko: Aπάντηση στο : Ο ΠΟΦΥΖΟ ζητεί να δωθεί τελος στο κυνήγι

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Aπάντηση στο : Ο ΠΟΦΥΖΟ ζητεί να δωθεί τελος στο κυνήγι



Θα ξεκινήσω από το Υ.Γ.:
Γνωρίζετε πολλούς <<σωστούς>> και νομιμόφρονες κυνηγούς κυρία των 22
Μαΐων : Εγώ που διανύω τον 59 ο Μάρτιο γνωρίζω ελάχιστους . Έχω πολλούς γνωστούς συγγενείς κ.λ.π. κυνηγούς και έχω να σας πω ότι οι άνθρωποι αυτοί όταν πιάνουν το όπλο στα χέρια τους αλλάζουν ,προς το χειρότερο , συμπεριφορά . Ελάτε στο σπίτι μου στην Ανάβυσσο να δείτε τι γίνετε . Εχθές , 27/2 , κυνηγούσαν και η ώρα ήταν 19 και 5 {κοίταξα το ρολόι } . Πριν τα Χριστούγεννα κυνηγούσαν, στο ίδιο σημείο , με τη βοήθεια μηχανής αναπαραγωγής της φωνής της τσίχλας . Σε παρατήρησή μου ο <<άνθρωπος>> αυτός με απείλησε με το όπλο . Δεν υπάρχει ταμπέλα και μ! ονωτήρας της ΔΕΗ που να μην είναι πυροβολημένος . Αφήστε που κυνηγούν πολύ κοντά στα σπίτια . Βεβαίως το κυνήγι είναι ο αρχαιότερος τρόπος επιβίωσης . Σας ρωτώ λοιπόν: Εσείς για να επιβιώσετε κυνηγάτε ή για <<χόμπι>>;;;
Λυπούμε , όχι για σας , για τον πατέρα σας ο οποίος σας έμπλεξε με τη χρήση των όπλων σε τόσο τρυφερή ηλικία

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!