tromaktiko: Σχετικα με ''Πού βρίσκουν τα χρήματα και τις άδειες για μαγαζιά οι Ασιάτες;''

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικα με ''Πού βρίσκουν τα χρήματα και τις άδειες για μαγαζιά οι Ασιάτες;''



Την ιδια απορια εχω και εγω!  Διατηρω ενα καταστημα στη Θεσσαλονικη και πριν απο λιγους μηνες ξενοικιαστηκε ενα αλλο παραδιπλα απο το δικο μου...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_7060.html) ειναι πολυ ωραιο μαγαζι και ρωτησα ποσο ειναι το ενοικιο με σκοπο να μεταφερθω εκει και μου ειπαν 2500€!!! σημειωτεον οτι εγω δινω 450€ και στην περιοχη δεν μπορεις να δωσεις πανω απο 1000€-1200€. Στη γειτονια ολοι γελουσαν με το ενοικιο που ζητουσε ο τυπος και ελεγαν οτι δεν θα το νοικιασει ουτε σε 5 χρονια. Το μαγαζι νοικιαστηκε σε ενα κινεζο σε 15 μερες, πουλαει ρουχα και παπουτσια και εδω και 6 μηνες δεν ειδα σχεδον ποτε πελατη μεσα! στο μαγαζι. Ολοι μου λενε οτι δεν εχει ποτε δουλεια. Μπορειτε να μου πειτε πως το κραταει το μαγαζι; μονο τα λειτουργικα εξοδα του μαγαζιου για τους 6 μηνες ειναι 20000€ και λιγα βαζω. Πληρωνουν αραγε τις υποχρεωσεις τους η σε λιγο καιρο θα τους ψαχνει το τεβε ο ιδιοκτητης και το δημοσιο; Αποδιδουν φορους, εισφορες και φπα; η μολις χρεωθουν αρκετα θα μετακομησουν σε αλλο μαγαζι και με αλλο ονομα; Λετε...; ο ''μαζι τα φαγαμε'' να ενοουσε και τους κινεζους μαζι; γιατι αυτοι ειναι και πολοι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!