Πολλές φορές βρισκόμαστε στην άσχημη θέση να έχουμε φασαρίες λόγω της καθυστέρησης ,που είναι αποτέλεσμα υπολειτουργίας των ταμείων π.χ. επροχτές υπήρχαν σε λειτουργία 3 Ταμεία από τα 10 που υπάρχουν και η αναμονή και η γκρίνια ήταν διάχυτη . Ακόμη μία πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία με προσφορές κουπονιών όπου πλασάρονται κατσαρόλες και τηγάνια εκεί να δείτε τι πάθαμε , μία εμφανίζονται τα προιόντα μία είναι σε έλλειψη μία ξαφνικά βγαίνουν στους διαδρόμους και τρέχει ο κόσμος να τα πάρει,φωνές και πανηγύρια που δυστυχώς την πληρώνουν άδικα οι υπάλληλοι .Τα ίδια είχαμε πάθει πέρυσι με τα μπιζού τα βροχιόλια και τα σκουλαρήκια.
Σαν πελάτες του ΑΒ Βασιλόπουλος της ευρύτερης περιοχής Κολωνακίου έδώ και πολλά χρόνια έχουμε μείνει πιστοί στον ΑΒ Βασιλόπουλο , όμως θα θέλαμε και από την εταιρεία να κάνει και αυτοί το καθήκον της , να υπάρχουν αρκετά Ταμεία ώστε να μην παρουσιάζονται αυτά τα παρατράγουδα και να την πληρώνουν πελάτες και εργαζόμενοι .
Θα θέλαμε ακόμη να πούμε για την παράδοση στο σπίτι εάν υπάρχει πρόβλημα άς μας λένε ότι θα αργήσουν ή ότι έτυχε κάποιο πρόβλημα , άνθρωποι έιμαστε και καταλαβαίνουμε όμως δεν αντέχουμε την παράλογη αναμονή γιατί αυτή κουράζει και δυσαρεστεί τον πελάτη.
Τέλος θα θέλαμε να πούμε σε όσους δεν το γνωρίζουν ότι τα ΑΒ Βασιλόπουλος έχουν εξαγοραστεί απο τον Βέλγικο Κολοσσό την εταιρεία DELHAIZE GROUP που διαχειρίζεται πλέον τα ΑΒ Βασιλόπουλος . Ας ρωτήσουν οι φίλοι μας οι Βέλγοι παλαιούς πελάτες πως ήταν ο παληός καλός Βασιλόπουλος και ίσως βελτιώσουν τα παραπάνω.
Αναγνώστης