tromaktiko: Απάντηση σε: "Ελληνες....;"

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση σε: "Ελληνες....;"



Σε αντίθεση με εσένα και την ομάδα ανθρώπων που εκπροσωπεί η άποψή σου να ξέρεις οτι υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος...
Υπάρχουν άνθρωποι που είναι περήφανοι που είναι "Ελληνάρες" όπως αντιπαθητικά και καταξιωματικά αποκαλείς, άνθρωποι οι οποίοι θεωρούν τον εαυτό τους απόγονο του Αριστοτέλη, του Θεμιστοκλή κ.τ.λ.Τηρώντας αξίες και ιδέες του Αρχαίου μας πολιτισμού αποσκοπούν στο συμφέρων και την αποκατάσταση αυτής της χώρας που έχει περάσει τόσα πολλά! Αν θεωρείς τον εαυτό σου "τουρκόσπορο" η οτιδήποτε άλλο εκτός απο Έλληνα τότε είναι αποκλειστικά δικό σου δικαίωμα και πραγματικά λυπάμαι για εσένα γιατί ίσως ο παππούς η κάποιος συγγενής σου να πέθανε πολεμώντας τους Τρώες τους Πέρσες τους Τούρκους και τους Γερμανούς για να ζείς εσύ καλά και να λές την άποψή σου ελεύθερα, αλλά όπως φαίνεται απο τα λεγόμενά σου δεν το υπολογίζεις και μάλλον εσύ είσαι αυτός που φοράει τις παρωπίδες, εκτός και αν είσαι κάποιος μορφωμένος αλλοδαπός και προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις...
Το οτι οι κυβερνήσεις της χώρας δέν ήταν άξιες δέν σημαίνει οτι το ίδιο είναι και ο λαός, όσες φορές μας έχει καλέσει το χρέος γα την πατρίδα έχουμε ανταποκριθεί με τον καλύτερο τρόπο ανεξαρτήτου κυβερνήσεως...
Προσωπικά είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας και απόγονος των αρχαίων μας προγόνων και προσπαθώ με όλη μου την δύναμη κάθε μέρα να φανώ αντάξιος αυτών και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μου το στερήσει αυτό....και όποιος θέλει να προσπαθήσει....ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!
Σεβόμενος την Ιστορία της πατρίδας μου και τους προγόνους μου.... ένας Υπερήφανος ΕΛΛΗΝΑΣ !

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!