tromaktiko: Σχετικά με την απάντηση στο γιατί πλρώνουμε την ΕΡΤ

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με την απάντηση στο γιατί πλρώνουμε την ΕΡΤ



Θα ήθελα να στείλω ένα σχόλιο στον γλαφυρό και λαλίστατο φίλο αναγνώστη που και καλά απάντησε σε ανάρτηση σχετικά με το γιατί πληρώνουμε ΕΡΤ στη ΔΕΗ.

Αγαπητέ φίλε που για μένα προσωπικά το λεξιλόγιο σου δεν μου δίνει και πολλά περιθώρια παρά να εκτιμήσω πως έχεις έλλειψη βασικής αγωγής.Αρχικά με ποιό δικαίωμα εσείς χαρακτηρίζεται ως λαμόγια και χαζούς τους υπόλοιπους;
Για τη δική σας ενημέρωση και επειδή είδα πως το έχετε ψάξει το ζήτημα(αλήθεια εσείς πως και ασχοληθήκατε με κάτι τέτοιο;) θα ήθελα να σας πω πως ναί έτσι είναι.Στο τιμολόγιο αυτό εκτός από ΕΡΤ πληρώνουμε φόρους και διάφορα άλλα εικονικά πράγματα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν.Το ζήτημα κύριε δεν είναι η λαμογιά αλλά το κατά πόσον είναι δικαιολογημένα συνταγματικά όλα αυτά τα ύπουλα εισερχόμενα έξοδα στο τιμολόγιο.Για παράδειγμα εγώ μένω σε σπίτι με ενοίκιο αρά ποιός ο λόγος να πληρώσω φόρο ακινήτου εφόσον δε μου ανήκει; Όταν πίνω κάποιο καφέ σε κάποιο μαγαζί,ή έρχομαι σε επαφή με διάφορες υπηρεσίες του δήμου και πολλά άλλα πληρώνω και δημοτικά τέλη.Γιατί λοιπόν να πληρώνω και στη ΔΕΗ;Εάν ψάξετε πολύ καλά το λογαριασμό λαλίστατε αναγνώστη και δείτε πολύ καλά τις χρεώσεις που σας γράφουν ίσως αναρωτηθείτε το εξής"Κάτσε ρε μεγάλε αυτό δεν το πληρώνω κάθε μέρα ούτως ή άλλως;"Στην τελική έχω μάθει στη ζωή μου να πληρώνω αυτό που χρησιμοποιώ και απολαμβάνω.Και σίγουρα την ΕΡΤ ούτε τη χρησιμοποιώ ούτε την απολαμβάνω κυρίως όταν μου προβάλλει εκπομπές σε χασαποταβέρνες όπου κάθονται διάφοροι διάσημοι τρώνε πίνουν χορεύουν και ο λογαριασμός πάει σε εμένα.
ΌΧΙ κύριε δεν είμαι λαμόγιο.Απλά κουράστηκα να μου σκίζουν τη σάρκα καθημερινά και να μη ρωτάω τον λόγο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!