tromaktiko: Τα τηλέφωνα του ΟΓΑ δεν απαντούν ποτέ !

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Τα τηλέφωνα του ΟΓΑ δεν απαντούν ποτέ !



Αγρότισσα συνταξιούχος του ΟΓΑ, 80 ετών , από τη Στερεα Ελλάδα ,μου ζήτησε να τη βοηθήσω να επικοινωνήσει...
για υποθεσή της με τον ΟΓΑ στην Αθήνα. « Παιδάκι’ μ παίρνω τηλέφουνου στουν ΟΓΑ ένα μήνα για να μι πουν ……..(μου λέει το πρόβλημά της ) κι δε βγαίνει κανένας .Τι λάθους κάνου; Να τα τηλέφουνα .. » και μου δίνει ένα χαρτί με τα τηλέφωνα 213 1519360 και 213 1519361
Παίρνω λοιπόν τα τηλέφωνα , τα τσεκάρω από το sait του ΟΓΑ ότι είναι σωστά και προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον ΟΓΑ . Παίρνω πρωί- πρωί, παίρνω αργότερα ,παίρνω το μεσημέρι, παίρνω μία μέρα, παίρνω δύο μέρες, παίρνω μια εβδομάδα, παίρνω δύο εβδομάδες , αλλά μάταια !!! Δεν απαντούν ποτέ!!!
Ρωτάω τον ΟΓΑ Λαμίας τι γίνεται και μου λένε σωστά παίρνω αλλά θέλει υπομονή !!!
Και ξαναρχίζω πάλι . Παίρνω …..παίρνω ……παίρνω …….αλλά απάντηση καμία .
Και ερωτώ : τι να απαντήσω στη γιαγιά ;
Πείτε μου Υπουργέ κ. Σκανδαλίδη , Διοικητή κ. Πέτρουλα

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!