(Α.Ε. και καλά... που στο αποτέλεσμα παίρνει καλό βαθμό όχι όμως στις διαδικασίες κατά τους νόμους τους ισχύοντες για όλους τους υπόλοιπους) με τόσο αυξημένο κόστος κατασκευής και λειτουργικών εξόδων, έχει τόσο επιεική τρόπο αντιμετώπισης από τα ΜΜΕ και τους
(Αναφέρομαι στη δημοσίευση για το κόστος κατασκευής της Εγνατίας Οδού : http://tro-ma-ktiko.blogspot.
Πολιτικούς σε μια περίοδο μάλιστα "σφιχτής" δημοσιονομικής πολιτικής.
Η απάντηση είναι απλή. Πρόκειται για μια Υπηρεσία με έντονο το κομματικό στοιχείο και ενδεχομένως ελλειπούς προάσπισης του Δημοσίου Συμφέροντος. Ναι είναι πιο "ευέλικτη", ναι είναι "ταχύτατη" στη λήψη αποφάσεων , ναι έχει και ικανότατα στελέχη. Όμως είναι μια Υπηρεσία με έντονο το κομματικό στοιχείο, Είναι (ή ήταν) μια Υπηρεσία με υπέρογκες παροχές σε στελεχιακό δυναμικό (300 και ... υπάλληλοι χωρις τους συμβούλους και συμβάσεις έργου που τραβούσαν κάρο), ο έλεγχος των οικονομικών των έργων και οι εγκρίσεις-αποφάσεις γίνονται με διαφορετικές (είναι δαφανείς άραγε???) διαδικασίες από τις υπόλοιπες Δημόσιες Υπηρεσίες κ.α.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι στο Δημοσίευμα σας έχετε ξεχάσει... κάποια μηδενικά στο κόστος κατασκευής ανά χλμ. κατασκευασμένου αυτοκινητοδρόμου......μιλάμε για 6,5 εκ €/χλμ όχι για χιλ ευρώ όπως αναφέρετε.
Τώρα οι γνωστοί άγνωστοι της Εγνατίας θέλουν και τα υπόλοιπα έργα στην Ελληνική επικράτεια με την πρόφαση της "Τεχνογνωσίας" για να εξακολουθήσουν να εκτρέφουν συγκεκριμένους εργολάβους αλλά και τους εαυτούς τους...Τότε, όταν δημιουργήθηκε η Υπηρεσία ( με υπαλλήλους να προσλαμβάνονται εκτός ΑΣΕΠ ) είχαν ξεχάσει την Αξιοκρατία και την Τεχνογνωσία και είχαν ως σημαία την στελέχωση της Υπηρεσίας από το τοπικό στελεχιακό δυναμικό λόγο της αυξημένης ανεργίας στην περιοχή.
Φτάνει πια. Ότι νέο δημιουργηθεί πρέπει να είναι αγνό και να μην μεταφέρει τον καρκίνο του Ελληνικού Δημοσίου, της κατασπατάλησης του Δημοσίου χρήματος, μεταμφιεσμένο με το πέπλο της Α.Ε. ή της Τεχνογνωσίας με τους υπερδιαστασιολογημένους κατά 500% τοίχους αντιστήριξης της Εγνατίας. Στο κάτω κάτω προκαλούν όταν περιφέρονται ως "ειδικοί" , πλέον, στην υπόλοιπη Ελληνική Επικράτεια και να κλείνουν δουλείες με άλλες, υπό το καθεστώς της γενέσεως, Α.Ε. του Δημοσίου. Όταν ακούνε βέβαια τις αμοιβές...λακίζουν. Αλλιώς είχαν μάθει...(Βλέπε νότια)
Αναγνώστης
--------------------------------------
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΕ Η ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ;
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ,Η ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Η ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΣ. ΤΕΛΙΚΑ Σ΄ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΜΕ ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ;
Αναγνώστης