tromaktiko: Απάτη με το πετρέλαιο θέρμανσης;

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Απάτη με το πετρέλαιο θέρμανσης;



Διάβασα τα σχόλια των αναγνωστών σας και έπαθα πλάκα. Τον περασμένο μήνα η κατανάλωση του καυστήρα μου τριπλασιάστηκε και βάλε... καταναλώνοντας για ένα διαμέρισμα 150τμ, 1000 λίτρα πετρέλαιο σε 30 μέρες (γενικά έχω ψηλά το θερμοστάτη (στους 21), αλλά αυτή τη φορά έκαψε αστρονονομικά νούμερα).

Μέχρι στιγμής νόμιζα ότι ίσως παραείχα το θερμοστάτη ψηλά, ή αφήναμε παράθυρα ανοικτά, ή ότι κάτι είχε ο καυστήρας. Έφερα και τεχνικό και μου είπε ότι το βελτίωσε λίγο για να πέσει η κατανάλωση. Έβαλα τις φωνές και στη γυναίκα μου και κατέβασα 2 βαθμούς το θερμοστάτη. Μου περνούσε και από το μυαλό ότι ίσως κάποιος μπήκε στο λεβιτοστάσιο και μου έκλεψε το πετρέλαιο!

Αλλά τώρα που διαβάζω τα σχόλια άλλων καταναλωτών, μένω άναυδος!
Πετρέλαιο φέτος έχω βάλει μόνο από την Athens Oil και είμαι στην περιοχή του Ιλίου. Να μου κλέψανε πετρέλαιο στην ογκομέτρηση δεν υπάρχει περίπτωση, κάθε φορά σχεδόν παίζω σφαλιάρες μαζί τους για να μην λείψει ούτε πόντος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!