Η σύντομη ζωή του μοντέλου του Playboy Άν Νικόλ Σμιθ, που έγινε διάσημη παγκοσμίως για τον γάμο της με τον πολυεκατομμυριούχο και περίπου 60 χρόνια μεγαλύτερο της Τζέι Χάουαρντ Μάρσαλ, έγινε όπερα και παρουσιάζεται ήδη στο Κόβεντ Γκάρντεν του...
Λονδίνου.
Το έργο παρουσιάζει την ταραχώδη ζωή της υπερφιλόδοξης και προκλητικής κοπέλας, τον γάμο της με τον βαθύπλουτο υπερήλικα, τη δικαστική διαμάχη με την οικογένειά του για την κληρονομιά αμέσως μετά τον (εντός ενός έτους από τον γάμο) θάνατό του, τον θάνατο του 20χρονου γιου της και τέλος τον δικό της θάνατο από υπερβολική δόση ναρκωτικών.
Η πρεμιέρα της όπερας έγινε την Πέμπτη με τη διάσημη Ολλανδή υψίφωνο Εύα-Μαρία Γουέστμπροκ στον ομώνυμο ρόλο και τον Αντόνιο Παπάνο στο πόντιουμ.
Οι συζητήσεις για το αν έπρεπε ένα τέτοιο έργο να ανέβει σε ένα τέτοιο θέατρο έχουν ήδη φουντώσει. Το ίδιο και οι συζητήσεις σχετικά με τη δύναμη των media να δημιουργούν και να επιβάλλουν ως σταρ περσόνες της... υποστάθμης μιας Νικόλ Σμιθ.
Πάντως, η επιλογή της διεύθυνσης του Κόβεντ Γκάρντεν να φιλοξενήσει μια τέτοια παραγωγή δεν έγινε αποκλειστικά και μόνο με καλλιτεχνικά κριτήρια: η δημοσιότητα που έχει πάρει στα ΜΜΕ η παραγωγή (δύο σελίδες της αφιέρωσαν οι «Τimes» πριν από λίγες ημέρες, υπό τον τίτλο «Πολύτιμα στήθη») είναι ό,τι πρέπει για το θέατρο, ειδικά σε αυτή την περίοδο της κρίσης
in.gr
Λονδίνου.
Το έργο παρουσιάζει την ταραχώδη ζωή της υπερφιλόδοξης και προκλητικής κοπέλας, τον γάμο της με τον βαθύπλουτο υπερήλικα, τη δικαστική διαμάχη με την οικογένειά του για την κληρονομιά αμέσως μετά τον (εντός ενός έτους από τον γάμο) θάνατό του, τον θάνατο του 20χρονου γιου της και τέλος τον δικό της θάνατο από υπερβολική δόση ναρκωτικών.
Η πρεμιέρα της όπερας έγινε την Πέμπτη με τη διάσημη Ολλανδή υψίφωνο Εύα-Μαρία Γουέστμπροκ στον ομώνυμο ρόλο και τον Αντόνιο Παπάνο στο πόντιουμ.
Οι συζητήσεις για το αν έπρεπε ένα τέτοιο έργο να ανέβει σε ένα τέτοιο θέατρο έχουν ήδη φουντώσει. Το ίδιο και οι συζητήσεις σχετικά με τη δύναμη των media να δημιουργούν και να επιβάλλουν ως σταρ περσόνες της... υποστάθμης μιας Νικόλ Σμιθ.
Πάντως, η επιλογή της διεύθυνσης του Κόβεντ Γκάρντεν να φιλοξενήσει μια τέτοια παραγωγή δεν έγινε αποκλειστικά και μόνο με καλλιτεχνικά κριτήρια: η δημοσιότητα που έχει πάρει στα ΜΜΕ η παραγωγή (δύο σελίδες της αφιέρωσαν οι «Τimes» πριν από λίγες ημέρες, υπό τον τίτλο «Πολύτιμα στήθη») είναι ό,τι πρέπει για το θέατρο, ειδικά σε αυτή την περίοδο της κρίσης
in.gr