Δηλαδή .....οι τράπεζες να δείχνουν κατανόηση στους άνεργους ή στους οικονομικά ασθενείς πολίτες;;(http://tro-ma-ktiko.blogspot.
Εκανα το λάθος να πάρω ένα δάνειο αυτοκινήτου από την Εθνική Τράπεζα και παρόλο που έχω να πληρωθώ από την εργασία μου εδώ και 4 μήνες (!!!) προσπαθώ να είμαι όσο γίνεται συνεπής στις δόσεις μου.
Εχω καταφέρει δηλαδή οι καθυστερήσεις των δόσεων να φτάνουν σε κάποιες ημέρες και ποτέ στο μήνα.
Ε, λοιπόν δεν μπορείτε να φανταστείτε τι τραβάω από την εισπρακτική τους εταιρεία επ΄ ονόματι FIRST CALL, όπου από την επόμενη ημέρα καταβολής της δόσης αρχίζουν τα τηλέφωνα, με υπεροπτικό και εκβιαστικό ύφος ότι πρέπει την ίδια ημέρα να πάω να καταβάλλω τα χρήματα και να τους δηλώσω ακόμα και την ώρα που θα πάω στο υποκατάστημα για να ενημερώσουν το σύστημα.
Και παρόλο που τους διαβεβαιώνω ότι θα πληρώσω σε μια εβδομάδα, δεν σταματάνε τα τηλέφωνα, είτε είναι Σάββατο, είτε είναι μεσημεριανή ώρα , είτε πρωινή εργάσιμη που εννοείται ότι είναι δύσκολο όταν είσαι στην εργασία σου να συνομιλείς με εισπρακτικές εταιρείες.
Παρακαλώ ας γίνει επιτέλους κάτι με αυτές τις εταιρείες και ας πάψουν ΚΑΠΟΙΟΙ (που πιθανόν έχουν συμφέροντα σε κάποιες τράπεζες) να τις εκθειάζουν για τον φιλάνθρωπο χαρακτήρα τους!!!
Εγώ συνεργάζομαι με όλες σχεδόν τις τράπεζες και όλες είναι στυγνές και απάνθρωπες στα οποιαδήποτε οικονομικά προβλήματα αντιμετωπίζει κάποιος εργαζόμενος σήμερα με σημαιοφόρους (κατά την προσωπική μου άποψη) την ΕΘΝΙΚΗ και την EUROBANK από τις οποίες μόλις εξοφλήσω αυτά που χρωστάω δεν πρόκειται να περνάω ούτε απ’ έξω!!!!
Αναγνώστης